Dutch/Belgium Thread

Als je het over Wacken hebt, ik ben met een vriend met de auto gegaan. Heeft zo z'n voor en nadelen maar veel meer voordelen :p
Voordelen: Goedkoper (vanaf mijn huis 150 pp met trein, 50 pp benzine), sneller, relaxer, muziek bij de tent etc. etc.
Nadeel: Als je weer naar huis gaat hopen dat je niet onderweg in slaap valt :p
 
ook met de auto, en op de laatste dag op de camping hebben we nog 2 jongens ontmoet via de walky-talky dingen. Echt toffe lui, die zijn een heel eind met ons mee gereden en we hebben met ze zitten ouwehoeren onderweg en in de file:kickass: Dat was wel de coolste en meest lachwekkende file ooit met al die melige metalheads bij ons in de buurt en af en toe een gewoon vakantiegaand gezinnetje die hun ogen uitkeken!!:lol:
 
haha de file was idd lollig!!

ik hing met m'n poten uit het raam, dikke lol gehad :lol:
maar wij zijn idd ook met de auto gegaan
terugweg was wel zwaar, toen ik moest rijden (wisselde af met een vriendin van me, maar die woont in groningen, dus het laatste stuk moest ik zonder haar, met nog een andere vriendin ernaast, die nog geen 18 is) maar ik viel echt bijna in slaap man (toen maar een iets hardere cd aangezet, bleef ik wel wakker door :p)

edit:
toen we aankwamen was overigens ook lol, we hadden voor de gein echt keihard follow the reaper aanstaan. en allemaal meebleren in dat dorp, iedereen die langs liep echt: wtf:erk:
en op het terrein zelf moesten we een heuveltje op rijden en t was een beetje blubberig, durfde sab er niet tegenop de rijden, wij daar wisselen, dikke file achter ons haha, maar ja, toen ben ik uiteindelijk naar de plaats gereden:lol:
 
Hm, er is ergens begin september kermis bij ons in de stad.. daar is zowiezo al niks aan maar nu komt die herman van idols ook optreden :erk:
 
hahahahahahaha is dat niet die enoorme kneus?! :lol:

wij hebben volgende week frans bauer en de sjonnies

met frans bauer zit ik gelukkig bij epica, maar de sjonnies zou ik opzich wel graag willen zien, want die zijn tof, maar ja, dan zit ik weer bij occultfest:kickass:
 
ben blij dat de feestweek bij ons alweer lang voor bij is.... is namelijk precies de week na wacken.... oftewel ik moest het hele weekend daarna werken.... man.... mag ik eerst ff bij komen van het zuipen en te weinig slapen.... maar was wel gezellig.... eindelijk een keer een feestweek zonder knokfeest...
 
ingrid said:
hahahahahahaha is dat niet die enoorme kneus?! :lol:

wij hebben volgende week frans bauer en de sjonnies

met frans bauer zit ik gelukkig bij epica, maar de sjonnies zou ik opzich wel graag willen zien, want die zijn tof, maar ja, dan zit ik weer bij occultfest:kickass:
YEAH BABY!!!:kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass:
zie ik je daar;)