Dutch/Belgium Thread

Geld heb ik wel, maar moet kijken of ik tijd heb :p Ik moet ooit nog een keer 4 weken stage lopen en aangezien er geen tijd voor ingeplanned is wordt iedereen flink genaaid. Moet het wel komende vakantie doen als ik mn bachelor in die tijd wil halen. Maar ik wil zeker wel naar wacken toe dus probeer wel wat te regelen :p
 
hatecrewchick said:
en dan wil ik jou ook ontmoeten roel!!!

:p, we moeten een keer de meeting plannen :)

Eind van het jaar wordt nog wel gunstig kwa concerten, mijn agenda voorlopig:
23-9 Satyricon @ Melkweg
29-9 Blind Guardian @ 013 (misschien)
7-11 Vader/God Dethroned @ Patronaat
10-11 Exodus @ Patronaat
26-12 Finntroll/Sodom @ Melkweg (misschien)

en nog de nodige kleinere dingen :)
 
finntroll ga ik ook misschien heen maar moet nog ff kijken omdat het met kerst valt....

ik ga nog naar progmetalfest, hondsrock, lacuna coil:kickass: *fucking veel zin in!!*
meer zit er voorlopig nog niet in aangezien ik maar niet aan een fatsoenlijke baan kan komen:(...
 
Mja ik moet ook ngo ff kijken omdat finntroll bij mij niet heel veel indruk heeft achtergelaten. Wel een vette band, en sodom wil ik misschien zien :)

Maar je bent weg bij je andere baan of zoek je gewoon iets wat beter betaald/relaxer is?
 
Roel said:
Mja ik moet ook ngo ff kijken omdat finntroll bij mij niet heel veel indruk heeft achtergelaten. Wel een vette band, en sodom wil ik misschien zien :)

Maar je bent weg bij je andere baan of zoek je gewoon iets wat beter betaald/relaxer is?
ik ben op zoek naar een baan dat ik elke dag kan dan doen, en het park gaat natuurlijk dicht in oktober. Ik heb een baan nodig die ik naast de avondopleiding kan doen.

diabolic_murder said:
jah, staat ook onder me naam derbij...:kickass:

had ik over het hoofd gezien, zag het toen je hier had gepost.
 
dat is misschien ook wel een optie.... met z'n alle meeten op een concert.... als iedereen dat financieel natuurlijk red....

ben namelijk ook heel hard op zoek naar een fulltime baan aangezien ik gestopt ben met school....best moeilijk
 
hatecrewchick said:
hey wrom gestopt?!
opleiding maakte niet waar wat het beloofde en ik heb echt geen zin meer in school... heb de laatste 2jaar echt met tegenzin gedaan:erk:

hatecrewchick said:
trouwens karin jouw engels klinkt echt tof!:p
mijn engels klinkt tof??? hoezo??? Ik klink wel echt heel erg engels.... zelfs zo erg dat mensen uit engeland vragen waar ik vandaan kom in engeland en soms geloven ze niet dat ik toch echt een nederlander ben.... en blijf trouwens :headbang:
 
ohja ok dan is het inderdaad een goed idee om te stoppen.
Ja je engels klinkt inderdaad super engelands:p
ik had dat helaas in het duits:p, duitsers vroegen me waar uit duitsland ik kwam:loco:
 
ingrid said:
jeeeej morgen ben ik jarig!! :D
heb net al cadeau's gehad omdat ik de hele dag weg ben met introweek
(wat overigens enorm tof is!!!!!)
LOL, morgen dus taart uitdele op t forum hier??
doe mij maar een appeltaart met een ijskoude hertog jan!:kickass:
alvast gefeliciteert!