Dutch/Belgium Thread

Geen treinen tussen Zwolle en Leeuwarden? Ben ik blij dat ik ga werken op Waldrock en daardoor mijn vervoer iig naar Groningen geregeld heb...

Ik heb ook weinig tot niets te doen deze vakantie hoor.. (afgezien van rijlessen..)
Moet maandag dan beginnen bij mijn nieuwe baantje, en daarvoor heb ik nóg een sollicitatiegesprek om de overige uren op te vullen..

Maar ik verveel me dood als ik niets te doen heb.. wordt er zo lusteloos van..
 
@ Sansu : kiitos kiitos.. laat je wel weten hoe het gegaan is...
Sta nu iig te stuiteren van de zenuwen :S

Ik hoop maar dat de cdrom van de ANWB moeilijker is dan het echte examen..
Corrinne dacht van wel iig.. het heeft wel geholpen hoor, nog even de theorie met haar doornemen.. (oh ja.. ze begint trouwens volgende week donderdag bij de ANWB)..

Zucht..

Enne.. Iedereen die naar Waldrock gaat... Ik zie jullie daar! Ik sta ergens in een van de horeca tentjes :p
 
Ja de lesauto's in nederland hebben op de passagiersplaats voorin ook een gas, koppeling en rempedaal. Zodat de instructeur in kan grijpen als het niet goed gaat.. (Of the koppeling inhouden zodat je niet weg kan rijden als je iets vergeet grr.. )
 
Op zich is er niets irritant aan hoor.. Alleen als je een betweterige instructeur hebt die het leuk vind om je er elke keer op te wijzen dat je ook op de stoep moet kijken als wegrijd van naast de stoep.

In principe gebruiken ze alleen de rem voor als het nodig is (en dan is het dus ook ECHT nodig..)
Maar het is dus echt afhankelijk van de instructeur wel..

Maar ik heb nu een heel relaxte instructeur die me gewoon de fout laat maken voordat hij iets zegt.. dan leer je het wel het beste.
 
moonsorrow is eigenlijk best saai live, viel me echt tegen op graspop.
behalve op het einde, want toen speelden ze in 1 keer 2 leuke nummers

Ach smaken verschillen, ik heb ze alleen dit jaar al een keer of 5 gezien ofzo (ook Graspop).. ik blijf het echt geniaal vinden.. het is een verslaving :p :D

@Devil's Little Sister: vandaag trouwens voor het eerst gereden met m'n New Rocks.. met het uitstappen zat ik klem tussen het stuur en de bodem haha.. maar ging verder wel goed :)