Dutch/Belgium Thread

Aargh, dat was geen domme uitspraak! En waag het niet om nu 37 te zeggen :mad:
Trouwens, die andere 35 waren gisteren, vandaag terug van 0 beginnen

Eline zou volgens mij ni meer bijkomen van het lachen
 
Mario en Eline waren zo vriendelijk om al mijn domme uitspraken te tellen en toen Mario vertrok zaten ze al aan 32...wa volgens mij sterk overdreven is! ...Denk ik
Ah, en mijn moeder had alles wat er nog aan eetbaars in huis was op tafel gezet...pure horror
 
bwah, we hebben ons meer op het bier geconcentreerd en dan begon Mario nog fijn de nootjes op onze tapiplein te smossen...mannen :rolleyes:

edit: voila, ik ben geregistreerd
 
tss niks mee aan te vangen eh

hmm ik moet een onderwerp vinden dat in verband staat met Zweden en academisch is *ponders* en ik moet er 800 tot 1000 woorden over kunnen schrijven
 
dat is voor engels, je moet een essay schrijven over een onderwerp dat binnen je studie ligt (maar dan wel ruim gezien) Ik heb al beslist dat ik het gerelateerd aan Zweden ga doen. Maar wat? Ik dacht eerst aan de Vikingen, maar dat is zo ruim... o_O

Engels is eigenlijk niet moeilijk hoor en de prof valt ook goed mee, het uur was om voor ik het wist. :cool:
 
en je mag geen wiki gebruiken en zelfs (liefst) eigenlijk helemaal geen i-net. Ik denk dat ik morgen al eens naar de bib ga gaan :erk:
 
Ik denk dat ik het ofwel over iets met vikingen ga doen, over de relatie tussen Finnen en Zweden (maar vind daar maar eens boeken over) of over een of andere oorlog tussen Finland en Zweden.

@Sanne: ik heb 2 tickets besteld voor Korpiklaani
 
^dus het geld uitgeven laat nog ff op zich wachten, goed want ik heb uw cadeauke al besteld en ik moet stiekem daar eerst wa geld in steken ;)

perongeluk ja, kan er toch ook nix aan doen da da potteke schoof

btw, nu nog poste ;)

edit: website is beschikbaar, maar niet af zoals je wel zal zien
http://metalworld.000webhost.org/Index.html

Het was op 5 seconden gestofzuigd, wees gerust :p

There ya go, ik heb gepost