Dutch/Belgium Thread

haha, dat doet me denken aan een t-shirt van een vriend van me. Die woont tegen de Nederlandse grens, dus heeft hij een t-shirt met plaatjes van een aantal voorwerpen en de Kempense naam ervoor :p



btw, over die zweedse onderwerpen: Nobelprijs?
en als het over vikingen moet gaan: de belegering van Constantinopel + vikingen in het byzanthijnse leger (de zweden waren enkel in oost-europa en het midden-oosten)

*vraagt zich af wanneer de vikingen constantinopel hebben belegerd* :erk:
 
hey menschen, hoe is het hier?Mis het af en toe wel een beetje hoor maar ben zo gigantisch druk met school en ik heb hier ook al zoveel gemist helaas dat ik het niet meer kan volgen:(
Maar goed geef het weer een poging:p
 
ja wel 1tje de enige band die ietwat rustiger was dat vond ik wel ff fijn na al dat geschreeuw de hele dag. Heb je toevallig one bullet left nog gezien!? Die joggies vind ze verschrikkelijk:p
 
tof ja, hoorde inderdaad al van ingrid dat er een soort van ontmoeting zou zijn, vind wel jammer dak er niet bij kon zijn maar goed, was hier ook niet echt meer aanwezig ja:)
 
en er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomen


Yes, ik heb eindelijk een onderwerp voor mijn essay!!! De viking als niet barbaar maar als heldhaftige en geciviliseerde mens