Dutch/Belgium Thread

^Zeg Saar, hoe zat het nu eigenlijk met Nightwish concert, wie ging er juist allemaal mee?
btw, we kunnen die avond waarschijnlijk bij Ninnia en Eline blijven crashen, maar dan wel op de zetel en de vloer
Maar vraag me niet hoe we teruggeraken naar ons kot/peda
 
we skippen eens een les :Smug: en gaan dan in de loop van maandag terug onze eigen weg

ik weet nog ni wie allemaal mee gaat, lien heeft nog niet betaald. Ik heb dus nog 3 kaarten over. Kim wou misschien ook nog wel mee maar ik heb daar sindsdien niks meer van gehoord

edit: NW is vlak voor de paasvakantie, dus geen les
 
we skippen eens een les :Smug: en gaan dan in de loop van maandag terug onze eigen weg

ik weet nog ni wie allemaal mee gaat, lien heeft nog niet betaald. Ik heb dus nog 3 kaarten over. Kim wou misschien ook nog wel mee maar ik heb daar sindsdien niks meer van gehoord

edit: NW is vlak voor de paasvakantie, dus geen les

:OMG:
 
@Sara: Euhm, ging Mario ok ni mee?

Zeg als Lien en haar broer ni betalen, verkoop dan maar door aan iemand anders he, tis altijd iets met dien hoop van ons als ge die geld voorschiet voor iets!
En met die 'iemand anders' om een ticket over te kopen heb ik zo'n klein vermoeden dat Evelyn kandidaat is :) Correct me if I'm wrong
 
Moeten jullie een ticket hebben?

tis (denk ik maar ik zal het nog wel eens officieel posten) €29
 
aaaaaaaw *hugs*



niet op zen frans, more like vlo.

haha, dat doet me denken aan een t-shirt van een vriend van me. Die woont tegen de Nederlandse grens, dus heeft hij een t-shirt met plaatjes van een aantal voorwerpen en de Kempense naam ervoor :p



btw, over die zweedse onderwerpen: Nobelprijs?
en als het over vikingen moet gaan: de belegering van Constantinopel + vikingen in het byzanthijnse leger (de zweden waren enkel in oost-europa en het midden-oosten)