Dutch/Belgium Thread

Jaja 't is wat. Iemand die naar de Eindhoven metal meeting gaat 19 december in de Effenaar?
 
Volgens mij kostte het een eurootje of 25 (+ extra kosten zoals altijd), maar ik weet niet zeker of er nog kaarten te krijgen zijn...

De bands:
Ulcerate
Belphegor
Destroyer 666
The Devil's Blood
Devious
Entombed
Equilibrium
Hackneyed
Impaled Nazarene
Krisiun
Legion of the Damned
Nile
Satyricon
Serpent Cult
Shining (Zweden)
Skyforger
Thyrfing

Ging Marfal hier niet naartoe?
Ik dacht dat ik zoiets dergelijks in de Last/Next Concerts topic had zien staan?
 
Hmm er staat weinig waarvan ik zoiets heb van ja moet ik zien...
Impaled Nazarene lijkt me wel geinig..

Mjah denk dat ik het maar oversla dit jaar dan.. Moet een beetje om mijn geld denken...

De mensen die wel heen gaan.. Iig heel veel plezier!!
 
De kaarten zijn 38 euro, maar ik ga niet.:)
Ik was van plan de 12de naar nile te gaan in Lessines, maar ook dat is niet doorgegaan. Nile is overigens de enige groep die ik echt wou zien, maar sinds Nile op graspop komt ga ik toch passen.
 
Hei mensen !!

Ik wilde even jullie aandacht vestigen op het Glazen Huis van 3FM Serious Request.

Om deze actie te steunen zal ik morgen met een vriendin Zwolle onveilig gaan maken in Victoriaanse kledij. De bedoeling is om geld op te halen voor het Glazen Huis. Donderdag gaan we dan naar Groningen om het af te leveren.

In Den Haag zijn ook een aantal dames al een paar dagen met dezelfde actie.

Donderdag in Groningen komen beide acties samen om het zo maar te zeggen.

Ook online kunnen donaties gedaan worden via deze link:

https://www.komzelfinactie.nl/Site/Pages/Action/View.aspx?ID=2163

Mochten jullie zin hebben om morgen naar Zwolle te komen om een donatie te doen, of om onze 'collega's' in Den Haag op te zoeken dan zijn jullie van harte welkom!