Dutch/Belgium Thread

Meh ik niet, vind de line-up voor de rest zo tegenvallen dat het me niet waard is om 140 euro neer te leggen.
 
Line-up tegenvallen? Dat vindt ik echt totaal niet. De headliners zijn misschien niet op en top maar over de rest van de bands ben ik echt wel tevreden.
Het enige wat ik echt zou willen zien zouden Bodom, Blind Guardian, Epica en Nightwish zijn geweest.
Komt niet eens dicht in de buurt van vorig jaar voor mij. Behemoth, Iced Earth, Arch Enemy, At the Gates, Immortal, Maiden etc.
Maarja ieder zijn meug :)
 
same here

alleen negura bunget, wolves IT throneroom en The Gathering interesseren mij, en lacuna coil uit jeugdsentiment :oops:
Haha, the gathering is eerder jeugdsentiment voor mij. Jammer dat Anneke er niet meer in zingt, anders was ik zeker naar ze komen kijken.

Het enige wat ik echt zou willen zien zouden Bodom, Blind Guardian, Epica en Nightwish zijn geweest.
Komt niet eens dicht in de buurt van vorig jaar voor mij. Behemoth, Iced Earth, Arch Enemy, At the Gates, Immortal, Maiden etc.
Maarja ieder zijn meug :)
Dan zou je zeker de zondag toch nog kunnen gaan?

Voor mij zijn de eerste 2 dagen ook maar redelijk, zondag is er echt veel leuks. Komt goed uit want dan kan ik het de eerste 2 dagen rustig aan doen en de laatste dag vol gas!
 
En over 10 dage komt vader en deicide na belgie en kkan nie gaan want kheb examens!:cry::cry::cry:
Ik moest meteen aan jouw userpicture denken, want met graspop was namelijk al mijn bier warm geworden. Toen waren we naar een winkel gegaan ongeveer 10 min. van het festivalterrein af en daar hadden ze een enorm grote koelkast helemaal afgeladen met ijskoude (halve liter) Jupiler blikken voor maar 80 cent.

Dus vlug een paar afgerekend, en ziehier het resultaat:
DSC03318.jpg


In dit stomme nederland hebben ze ook maar nergens gekoeld bier. Laat staan jupiler ... Damn, ik denk dat ik naar belgie ga emigreren.
 
wij hadde wel koude halve liters door mezelf die pas zaterdagochtend aankwam met 4 flesse ijs en halve liters (wel cristal) in een koelbox!:loco:
maar t beste blijft JUPILER!!! (tauro ;o jummie... Maar dan sta j snel op j kop!)
Te bedenke da Heinekenkattepis :eek: 'bijna overal ter wereld' te verkrijgen is... Dan is zelfs warme Cara-pils nog beter! x'D
 
wij hadde wel koude halve liters door mezelf die pas zaterdagochtend aankwam met 4 flesse ijs en halve liters (wel cristal) in een koelbox!:loco:
maar t beste blijft JUPILER!!! (tauro ;o jummie... Maar dan sta j snel op j kop!)
Te bedenke da Heinekenkattepis :eek: 'bijna overal ter wereld' te verkrijgen is... Dan is zelfs warme Cara-pils nog beter! x'D
Heineken is best goed hoor. Alleen jammer dat iedereen het bevooroordeeld afzeikt.

Ik had ook mijn bier in een koelbox zitten, maar helaas was dat de 2de dag (vrijdag) al lauw.