Dutch/Belgium Thread

Dat blijkt wel :) Maar ik kon mijn posts van toen niet terug vinden hoewel het topic wel zo lang nog doorloopt haha.. maar ik heb toen niet veel hier gepost..
Misschien heb ik er gewoon overheen gekeken.. niet zoveel zin om 181 paginas allemaal door te spitten.. hahaha..

Maar zitten er hier veel hollanders dan ?
 
Dat blijkt wel :) Maar ik kon mijn posts van toen niet terug vinden hoewel het topic wel zo lang nog doorloopt haha.. maar ik heb toen niet veel hier gepost..
Misschien heb ik er gewoon overheen gekeken.. niet zoveel zin om 181 paginas allemaal door te spitten.. hahaha..

Maar zitten er hier veel hollanders dan ?

knarfi, flappy, arvoitus, ingrid, gurby en van vlaanderen alleen deadly en ik voor zover ik weet.
maar niemand post nog veel
 
Dan zou wel iedereen daarheen moeten... Ik ben zelf alleen in 2007 naar Graspop geweest.. en eerlijk gezegd heb ik eigenlijk mijn zinnen gezet op de Finse festivals deze zomer...

Maar misschien ergens in zuid Nederland? Dat is voor iedereen denk ik te bereizen.. Klopt dat??

Misschien gewoon bij iets stoms afspreken of zo.. Ik weet alleen niet zo goed wat er georganiseerd wordt daar, of we moeten gewoon met zijn allen een keer gaan stappen of naar een concert in die contrijen..
 
erm, ik heb maar examens in januari, maar mijn hoofdvakken zoals actualiteit, journalistieke technieken en onderzoeksjournalistiek is permanente evaluatie. 'k heb maar 6 examens te maken, dus dat moet wel lukken. mijn blok begint zaterdag, dus ik heb 14 dagen voor 6 vakken, dat lukt wel :)