Dutch/Belgium Thread

ik lust geen bier.

Maar mensen! Ik ga op vakantie dus jullie zullen voorlopig een weekje geen vakantie van me hebben dus geniet ervan!
En hou deze thread een beetje alive!:p
tot volgende week!! :wave: Ik ga skien!!!!
 
Have fun :) Ik wil snowboarden :( maar ik ga fijn stressen om project af te maken komende week :loco:

Scalpel is right :D
 
metaru kurenai said:
Hertog Jan is idd een bier soort. Persoonlijk vind ik het lekkerder dan Heiniken en amstel enzo.
Nouja hierbij zijn jullie allemaal uitgenodigd om een keer een biertje te komen halen in de Asgard in Beverwijk. Het enige probleem is dat ik geen slaap plaats heb maar misschien dat we daar nog wel wat op kunnen vinden.

Hertog jan is idd een best goed biertje..
heiniken vind ik helemaal niks, net paardenpis :erk: doe mij maar grolsch :cool: magoed.. ik kom dan ook uit twente :D
 
Heineken is ook goed te drinken vind ik :p Hertog jan weet ik niet, weet niet of ik dat ooit gedronken heb. Toen ik in Schotland was dronken we daar guiness, ook vet gunstig :)
 
metalhatebreeder said:
Hertog jan is idd een best goed biertje..
heiniken vind ik helemaal niks, net paardenpis :erk: doe mij maar grolsch :cool: magoed.. ik kom dan ook uit twente :D

Ach niet zeuren jah... als je keer hier langs komt... we hebben geloof ik iets van 60 verschillende soorten bier op fles en dat is incl. alle trappisten en andere monnikenbier waar ik de naam ff niet meer van weet.

HateCrewChick: we hebben icetea, cola, sinas, sprite, cassis, tonic, bitterlemon en ook een aantal verschillende sapjes en fristi en chocomel dus ik denk dat er ook wel wat lekkers voor jou tussen zit. Fijne vakantie :Spin: als je nog niet weg bent
 
Ik denk dat ik hertog Jan nu ook wel eens willen proeven hoor. Shit waarom kan ik niet even naar Nederland over en weer.
 
Zoersel, dat is tussen Antwerpen en Turnhout en dat is ik geloof zo'n 30km van de Nederlandse grens.