Dutch/Belgium Thread

metaru kurenai said:
@ saartje.. uiteraard krijg je een biertje van me.... moet alleen nog ff zien hoe we dat dan voor elkaar gaan krijgen (waarschijnlijk maar een keer heenrijden denk ik)

Is goed:headbang:


Ik zal zo blij zijn als het vrijdagavond is! :yell:
 
ja ik heb een baan vanaf 1 maart

34.5 nou ja 1 les is 1 uur..
ik leste altijd standaard 2 uur na elkaar.
maar toen ik m'n tussentijdsetoets had gehaald, leste ik maar anderhalf uur.. en zo kom ik op 34.5 les uit :loco:
 
ingrid said:
ja ik heb een baan vanaf 1 maart
netjes netjes... waar ga je werken?

ingrid said:
34.5 nou ja 1 les is 1 uur..
ik leste altijd standaard 2 uur na elkaar.
maar toen ik m'n tussentijdsetoets had gehaald, leste ik maar anderhalf uur.. en zo kom ik op 34.5 les uit :loco:
jah dat flauwe vermoeden had ik al... alleen wel pas nadat ik het berichtje had getypt....
 
Nog maals proficiat! Hopelijk is het een beetje een leuke baan want sommige baantjes zijn echt stront.
 
Dat is idd het beste baantje dat je je kan inbeelden. *jaloers* :bah: :D

Pff school zit echt vol huppeltrutten die dringend een leven nodig hebben.:yuk:
Tjeezes waar mensen zich soms mee bezig houden. Twee sletten houden zich al geruime tijd bezig met mij te pesten omdat ik "hun" thema voor geschiedeniswerkstuk heb gepikt. C' On Get a life en laat mij met rust.

*heeft veel zin om die twee af te knallen* :Shedevil:

Gelukkig moet ik hun nog maar *telt* 3,5 maand zien :headbang:
 
Heej waar is iedereen.... brak in bed liggen met een kater zeker... lekker weer. Het zonnetje schijnt... ik kan weer lachen na mijn tandarts bezoek van gister (en aangezien ik aan het werk was afgelopen nacht heb ik ook geen kater). Of zijn jullie allemaal aan het werk??? latiedatieda joehoe!!:Spin:
 
Idd het zonnetje schijnt, voor de verandering.

Is er iemandvan jullie ooit al in Berlijn geweest? Wat zijn zo de leuke plekjes daar?
 
Saartje said:
Idd het zonnetje schijnt, voor de verandering.

Is er iemandvan jullie ooit al in Berlijn geweest? Wat zijn zo de leuke plekjes daar?

aleksanderplatz(hopelijk goed gespeld) is wel leuk winkelen als je van warenhuizen houd... verder zijn er voornamelijk veel achteraf winkeltjes die leuk zijn. verder weet ik het eigenlijk niet echt.