Dutch/Belgium Thread

Als het aan mij ligt ben ik dat zeker. En als mijn ouders heel toevallig die week ergens op een godvergeten eiland zitten, dan ga ik ook maar nu ziet het er niet naar uit dat ik mag.:erk: :cry:
 
ohh... jammer kan je niet een groep optrommelen die allemaal wel heen gaan en dan bij je ouders smeken om wel te mogen gaan ofzo...

Nouja dan zorg ik ervoor dat je nog wel een keer een lekker koud hertog jannetje krijgt.
 
hhahaha waar ik woon > jullie dorpen

Ik woon 2 min van Dessel!!! Vorig jaar kon in Corey taylor in mn tuin horen schreeuwen.
 
Lithium said:
hhahaha waar ik woon > jullie dorpen

Ik woon 2 min van Dessel!!! Vorig jaar kon in Corey taylor in mn tuin horen schreeuwen.

gelukzak!!!

Biebob is voor mij ook maar 20 minuutjes rijden (lees: pa die mij brengt)
@Ingrid: Is goed, heb volgende week vakantie maar al mijn langlopende opdrachten lopen in de week na krokus af dus dat wordt geen pleziervakantie:ill: (lang leve mijn uitstelgedrag!:Smug: :loco: )
 
@ saartje.. uiteraard krijg je een biertje van me.... moet alleen nog ff zien hoe we dat dan voor elkaar gaan krijgen (waarschijnlijk maar een keer heenrijden denk ik)

@Ingrid.. uiteraard extra Hertog Jan mee... we gaan met 11 man en dan waarschijnlijk al minimaal 4 autos dus daar moet toch wel wat bier in kunnen... en anders rijd er maar niemand met me mee.... ik en mijn bier :lol: