Dutch/Belgium Thread

Die is zoooooooooooow lachen jo die resident evil!! Ooit een keer die film + undead, the dead, shawn of the dead en dawn of the dead op 1 avond gekeken!!! Nou echt ziek vant lachen!:lol:!!!!!!

En Jan bedankt hea:p maar ik vond het anders best een leuk vak.

Had vandaag mondeling duits.....een 9 :D
 
Mja ckv vond ik nou niet echt geweldig :p Ging vooral over dingen die me niet interesseerden. Die 9 voor die mondeling is in ieder geval wel gunstig :D

Ik had laatst dawn of the dead nog gezien :p en shawn of the dead heb ik op dvd gezien, wel mooie parodie :p
Maar een echt vette film is saw (1/2) vind ik :loco:
 
jo dankje ingrid en jan je moet niet verder zeuren over ckv ok:p

En ja idd saw 1 en 2 zijn beide vet maar niets of niemand tipt aan ICE AGE 2!!!!!:D:D:D
 
jeeeeeeej ik heb m'n tunneltje er vanochtend in gedaan!! :D

tunneltje002.jpg

tunneltje007.jpg

tunneltje008.jpg


ik ben er zo blij mee! :)
hij zit alleen best wel los
 
hm ja, een meisje dat ik ken die ook zo'n kleintje heeft zegt dat het nog wel weer weg trekt

haha het is echt vet lol.. elke keer als ik voor de spiegel sta moet ik er ff doorheen kijken :lol:
 
waar ga je solliciteren dan?! Doen gewoon een beetje je netste kleren aan:p dat moet nou eenmaal bij een sollicitatie *naja niet bij mijne dan maar goed ik werk in een pretpark:Smug:*
Gewoon chill jezelf blijven ja meer kun je niet doen...maar wel beleefd zijn hea:loco:*beetje overbodig maar goed*