Dutch/Belgium Thread

Nee niet klaar, maar 2 dagen per week een middag (4 uur) college volgen.. het leven wordt zo zwaar voor mij :p
 
Pf had rtl5 hier aan staan op de achtergrond en daar was de o zo geweldige herhaling van rtl boulevard (ja ik schaam me al :loco: ) maar daar hadden ze het over dat treble ofzo van het songfestival. In het filmpje kwamen ze de finnen tegen, die band lordi met die monsterpakken enzo :p
Meer toen was het filmpje afgelopen en dan gaat die nicht zeiken dat het eurovisie songfestival zo'n serieuze aangelegenheid is en dat dan finland dan zo'n inzending instuurt enzo. En dat treble dan.. dat is lekker serieus met hun bosnegertaaltje dat niet eens bestaat. Ze moeten een keer verder kijken dan die kakkerbuurten waar ze in wonen ofzo :p Tsja ik ergerde me er een beetje aan :p
 
Ja inderdaad een keer wat anders :p maar ik ga het toch niet kijken waarschijnlijk hehe, misschien als lordi komt ff, kijken hoe er op wordt gereageerd haha
 
Jah lijkt me ook wel lachen Lordi, ik d8 echt WTF echt ? toen ik dat hoorde... maarja in Finland hebben zou nou eenmaal meer Metal enzo

en dat Treble vind ik echt zwaar debiel... beetje zoals Mmmbop maar dan irritant
 
norther = wannabe cob, en lang niet zo goed.
Daar geef ik men geld niet aan uit...
 
en ik vind Norther ook zeker vetter dan cob.... Ik heb er zo'n zin in.... jah ik heb er echt heel veel zin in.... en nou gaat een vriend van ons waar ik het de laatste tijd niet zo goed mee kan vinden misschien ook mee.... jeej :erk: nouja hij zoekt het maar lekker uit als ie achter mij aan gaat lopen ga ik hem schoppen ofzo....
een indicatie van zijn doen en laten: gisteravond zit ie lam aan de bar... vraagt een nummer aan dat al geweest is. Tegen hem gezegd sorry is al geweest (werd er zowiezo een beetje zat van dat ze allerlei achtelijke nummers aan vroegen.... jah dronken mensen vinden dat wel grappig) hij er tegen in... neej is niet geweest en anders heel vroeg... dus ik nog 1 keer tegen hem zeggen.. is wel geweest rond middennacht. hij er weer tegen in... toen was ik het zat... neej is al geweest ik draai em niet... krijg ik een opmerking... goh lekkere vrienden zijn we weer. GVD ik ben aan het werk.. heb het al een keer gezegd als ik aan het werk ben, krijg je geen voorkeur behandeling... (stiekum toch wel een beetje want ze hebben al een paar keer bier van me gehad) en dat flinkt die gast me dit.... ARG!!!!

sorry dat ik ff loop te zeiken maar moest het ff kwijt... maar ik heb heeeeeeel eeeeeerg zin in Norther..... dinsdag 18 april last van me nek :lol: