Dutch/Belgium Thread

Tut Ankh Amon said:
so how do you say "judith likes the energizer bunny" in dutch? :p
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 
ik vind COB cooler dan Norther, maar vind ze allebei vet... wil Norther welles zien :)

Enneh... ik vergeleek Treble met Mmmbop omdat het allebei met verzonnen woorden enzo was, ik vergeleek jou niet met Hanson
 
ik heb er zo zin in.... gisteravond weer ff zitten kwijlen over norther en wacken uiteraard.... voor alle n00bs die naar wacken gaan.... ga maar als vast sparen voor volgend jaar :lol: echt 1maal geweest en je blijft terug komen
 
Tut Ankh Amon said:
so how do you say "judith likes the energizer bunny" in dutch? :p
:bah::lol:

En karin...ik meot eerst maar ff sparen voor deze wacken!:loooooooooooooool:p
En mijn weekend was ook wel weer ok, vrijdag boeman gekeken tussen mn vingers door whahahah:lol: ben echt zown fucking mietje, zaterdag vroeg naar beddeke toe en vandaag weer voor het eerst gewerkt. weer ff centjes verdienen voor wacken:D
 
@ judith... jah wel flink door sparen hoor want anders krijg je je norther shirt niet van me :p heerlijk ik heb chantage middelen :lol:

mijn weekend jah... vrijdag gewerkt... zaterdag een paar biertjes gedronken en niet gegeten (tostis dat vult dus niet) dus ik was snel dronken, snel thuis en gelukkig geen kater de volgende dag... zondagmiddag gewerkt en nog een biertje gedronken na me werk... vroeg me nest in gekropen. En ik kwam er net achter dat ik niet vrij ben vandaag en dus wel naar school moet... ARG
 
cool hea!!! Heb nog veel meer coole gevonden:p!!
En dankje
maar hey wat wouden wij ook alweer op onze shirtjes?! Want ik ben weer aant werk dus kan ik er een aantal maken, en welke maat je ook alweer?
 
:mad: mijn school is stom:loco:
kom ik vanmorge op school.. blijkt dat ik van 9 tot 5 alleen maar studieuren heb en om 5 uur nog een uur les:zombie: maargoed mocht ik dus naar huis.. maar moet ik om 4 uur weer weg *nog een keer een uur heen en trug:err: *
maar ik zal ophouden met klagen:rolleyes:
 
moet jij ook al zown pokkeeind fietsen naar school?!
Dat had ik vrijdag...mondeling nederlands half uurtje...kon geen vervoer regelen dus moest 2 uur fietsen voor een half uur op school zijn...:Smug: