Dutch/Belgium Thread

Mja eigelijk moet ik wat leren want heb tentamens maar zit wel met boek open maar geen zin verder, dan maar forums kijken :p En zullen we vikk maar benoemen tot de huisallochtoon vandeze thread, zinsbouw komt er iig voor in aanmerking :loco:
 
Wel klote als je het niet gehaald heb :(

Maar ik heb een of ander wiskundevak, zal je niet lastig vallen met de details :loco: Is ook een herkansing, vorige keer had ik er een 4 voor en vond dat nog best goed haha, maar wij mogen alles herkansen zeg maar :)

Wacken kaartjes trouwens besteld :loco:
 
ach wiskunde dikke bagger, heb ik al een jaar neit meer, hoefde er ook geen examen in te doen, chilling!:p

Ik heb mn wacken kaartjes nog niet besteld, maar dat ga ik na graspop doen. Dus volgende week ofozo.

Ik hoor woensdag de 28ste of ik het gehaald heb of niet, maar ik ben zelf bang van niet, hij was vrij moeilijk en ik moest een 5.1 halen denk dat dat zelfs niet gelukt is....:(
 
Wat voor vak was het? Maar wat ik nu doe is wel gusntig want je hoeft niet alles te halen, maar je bent pas klaar met de opleiding als je alles gehaald heb. Kan dus 5 jaar duren maar ook 10 jaar als je erg traag bent :loco:

Ben benieuwd of alles goed is gegaan met die kaartjes bestellen, neem aan van wel maar was mn eerste buitenlandoverboeking :loco: Heb ze trouwens toch maar bij die website besteld, was het makkelijkste denk ik.
 
geschiedenis, vind het hartstikke leuk maar ik bak dr nix van :erk: Das dan wel beter met jouw opleiding maar het kan ook riskant zijn :lol:

Maar goed ik moet nog ff kijken hoe ik dat doe met die wacken kaartjes, het is het makkelijkst via de site vind jij!? Anders bel ik ofzo...:loco:
 
Naar vak :loco:
Naja ik weet verder niet echt alternatieven :loco: Pieter zei nog dat het ook bij Duitse reisbureaus kon maar daar ben ik verder niet achteraan gegaan. Bellen kan inderdaad ook volgens mij. Via die site is het gewoon webshoppen zeg maar, account aanmaken, dingen in je mandje gooien en order verzenden. Dan zijn er nog verschillende manieren om te betalen maar aangezien ik internetbankieren heb heb ik gekozen om het van te voren over te maken.
 
Ja inderdaad, zonnetje en geen regen dan is alles best :D
Leeft karin trouwens nog? Al een tijdje niet gezien op um :loco:
 
neej idd ik weet ook niet waar ze is, laatste keer dak wat van dr hoorde was toen ik liet weten dat ik gezakt was. Ze is ook zowieso nooit op msn...:S
 
Jeuj

Dear Roel Visser !

Thank You for your order!

The order was shipped.


The following articles were ordered:

-------------------------------------------------------------------------------
Quant. - Itemno. - Name - Price - Total
-------------------------------------------------------------------------------

2 - 22194 - Ticket WOA 2006 - 3 Tagesticket 03.08. - 05.08.06 - 79,00 EUR -
158,00 EUR

-------------------------------------------------------------------------------
Subtotal: 158,00 EUR
Post & Package: 6,00 EUR
-------------------------------------------------------------------------------
Total: 164,00 EUR
-------------------------------------------------------------------------------