Dutch/Belgium Thread

hatecrewchick said:
ja idd drom, dus dan moeten we het er dan maar een keer weer over hebben. Het beste is denk ik als we gewoon eidereen mailen die eerst ook mee wou doen
Ingrid, karin, partick, justin, nou jij en ik dan, pieter wou geloof ik ook wel....weet jij nog meer?

ik wil ook wel, maar is te ver:(
 
eey ik zie mijn naam, gaat het over de meeting?
ik kom hier niet zo vaak meer, ivm druk leventje op het moment :p
maar ik wil wel komen!
moeten we alleen ff een datum prikken, want ik kan laaaaaaang niet altijd
 
We wouden het nu ergens half juli doen, er was een zaterdag als suggestie genoemd maar weet niet precies meer welke.
 
Ben ik weer... kwas gister ff aant optreden int Zuiderpark (waar vandaag Parkpop is) en vandaag een beetje aan het uitslapen enzo :p verder weet ik ff niet zoveel nuttigs te melden
 
Roel said:
We wouden het nu ergens half juli doen, er was een zaterdag als suggestie genoemd maar weet niet precies meer welke.
16 juli misschien want dan beginnen voor de meesten de vakantie dacht ik , weet het alleen niet zeker.
Maar we mailen nog wel met elkaar of sms'en aangezien iedereen hier niet meer zo vaak komt.

En graspop was kikken!:kickass:!
 
hatecrewchick said:
16 juli misschien want dan beginnen voor de meesten de vakantie dacht ik , weet het alleen niet zeker.
Maar we mailen nog wel met elkaar of sms'en aangezien iedereen hier niet meer zo vaak komt.

hm, ik stem voor! :p
da's 1 van de weinige dagen in juli dat ik kan namelijk:)