Dutch/Belgium Thread

Ja is best, na 6 juli iig. En dan vind ik een zaterdag ook wel best aangezien ik doordeweeks wat extra ga werken.
 
ja idd drom, dus dan moeten we het er dan maar een keer weer over hebben. Het beste is denk ik als we gewoon eidereen mailen die eerst ook mee wou doen
Ingrid, karin, partick, justin, nou jij en ik dan, pieter wou geloof ik ook wel....weet jij nog meer?
 
Ik vind het zelf hier een stuk grappiger eigenlijk, er mag nu best veel aangezien er geen moderaters bijna meer zijn die hier naar om kijken!:p
lol
wij posten gewoon een hele pagina vol!
 
Uhhu :p
Het is wel zo dat dit een beetje de ghetto van UM is geworden haha, maar ik post meestal toch alleen in dutch thread en hier zitten meer personen die ik mag dan bij BH :loco:
 
haha ok dan, ja ik post hier overal wel, en soms ga ik naar battleheart maar daar is het op een of andere manier niet zo veel meer aan maar goed...
 
Jahjah... ik leef nog.... beetje druk... vriendje, rijlessen, werk en school (jah in die volgorde!!!)... maar ik haal dus nog adem en me hartklopt ook nog... (maakt overuren eigenlijk :p) ik heb volgende week me herkansingen en ook meteen me rijexamen.... heb er nou al zin in... lekker stressen....
vandaag een nieuwe peircing gehaald.. ringetje boven in me oor net onder een andere... wel leuk... vriendin van mij was mee en die heeft echt al ik weet niet hoeveel piercings gehad die vond een peircing boven in je oor het meest pijn doen vanwege kraakbeen.... HUH.... dan voel ik de rest zeker helemaal niet doet namelijk zogoed als geen pijn... ach zal wel... nouja ik heb weer ff duidelijk gemaakt dat ik nog steeds in het land der levende ben.... goh volgens mij hebben de buren ruzie.... schreuwen en smijtwerk.... maar ik ga weer... ff naar me vriendje :D
 
Haha ok dan :) Bij mijn buren (1x buren, hoekhuis) loopt er soms een gast met kisten de trap op savonds, ook lekker irritant :p
 
Kisten als in legerschoenen :p + trap = geluid ja :) Maar die gast is denk verhuisd ofzo want heb het niet meer gehoord laatste tijd.