Dutch/Belgium Thread

Hey mensen. Jullie hebben je allemaal wel vermaakt he, zo te lezen. Ik had eerlijk gezegd niet al te hoge verwachtingen, maar COB speelde gewoon goed. FTR was voor mij persoonlijk het hoogtepunt en de nieuwe nummers waren live ook wel grappig. Vond het trouwens opvallend hoe hard er werd meegeblerd met In Your Face. Vooral door de kleuters waarvan er toch nog minder waren dan ik had verw8. Het oudere publiek kon er alleen maar om lachen. Maarjah, we kennen dit verschijnsel allemaal.
Wel jammer dat ze Silent Night zo langaam speelden. Lake Bodom klonk ook vreemd en die BBT en BAM mix vond ik eigenlijk best wel zonde van 2 gave nummers. Speel ze dan helemaal!
Ik heb me al met al toch ontzettend vermaakt. En het was ook gewoon gezellig met allemaal vrienden, familie, klasgenote en kennissen enzo.
Ben toch blij dat ik me kaartje niet verkocht heb zeg.

One Man Army vond ik hartstikke tof. Goeie opener. De band had er duidelijk zin in en de muziek was ook gaaf. Een perfecte warming up. Kwam de bandleden nog tegen in de zaal. Die zanger was behoorlijk bezopen.

Ektomorf is en blijft niet mijn ding. Veel te eentonig en klinkt als een Soulfly cloon met hardcore invloeden. Vond t gitaargeluid donders irritant. Had meer aand8 voor me homies en me bier dan de band±P
 
Ik vind kleinere zalen ook meestal wel beter :) Melkweg bijv. vind ik wel de goede grootte, en dan liever de oude zaal dan de max. HMH ben ik 1 keer geweest maar is te groot, en paradiso kan er net mee door.

Vind het jammer dat ik one man army heb gemist, hoor er toch best wel goede berichten over. Ektomorf vond ik niet eens zo slecht, totaal anders dan cob, maar blind rammen op die gitaren is soms ook wel geinig :p In de melkweg hebben ze Lake Bodom trouwens niet gedaan :(
 
One Man Army vond ik wel kewl. Ektomorf is kwa muziek een beetje saai, idd beetje Soulfly kloon, maar om live te zien toch wel leuk. Jammer dak niet naar A'dam of Hardeberg kon, maarja is zo te horen ook dezelfde setlijst als Tilburg.
 
@ Roel: Hardenberg was ook wel uitverkocht, ik ga daar vaker naar concerten *is "lekker" dichtbij voor mij* er komen nogal goede bands dus. Maar ik heb het geloof ik nog nooit zo vool gezien daar!!


Justinschut said:
One Man Army vond ik wel kewl. Ektomorf is kwa muziek een beetje saai, idd beetje Soulfly kloon, maar om live te zien toch wel leuk. Jammer dak niet naar A'dam of Hardeberg kon, maarja is zo te horen ook dezelfde setlijst als Tilburg.

Ja dat dacht ik al. Meestal als een band tourt hebben ze de hele tour hetzelfde optreden:loco::Spin:
 
Ik denk dat Hardenberg trouwens wel vetter was dan in de melkweg. In de melkweg hadden ze niet die decordingen zoals die auto en COB lichten enzo :p en ze speelden lake bodom in hardenberg toch? Bij ons niet :(
 
one man army was best gaaf.. ik kende de muziek niet echt maar ik vond het best cool.. ik snap alleen nog steeds niet wat ektomorf er deed.. ik vind ze totaal niet passen, meer hardcore/soulfly/slipknot/machine head cloon
t was alleen nog al lam dat OMA zat te zeuren over bier en toen gaven ze 3 biertjes voor 1000 man :err: en t was daar warm!!!

@smash, een vriend van mij die heeft er wel mee gepraat, en ik vind hem gewoon een arrogante kop hebben, met zn vuist op zn hart enzo...
gekke hongaren
 
metalhatebreeder said:
one man army was best gaaf.. ik kende de muziek niet echt maar ik vond het best cool.. ik snap alleen nog steeds niet wat ektomorf er deed.. ik vind ze totaal niet passen, meer hardcore/soulfly/slipknot/machine head cloon
t was alleen nog al lam dat OMA zat te zeuren over bier en toen gaven ze 3 biertjes voor 1000 man :err: en t was daar warm!!!

@smash, een vriend van mij die heeft er wel mee gepraat, en ik vind hem gewoon een arrogante kop hebben, met zn vuist op zn hart enzo...
gekke hongaren

maar weetje wel wat ze daarmee bedoelen dan met die vuist. elke keer als ze dat doen roepen ze respect naar t publiek omdat ze t juist vet waarderen dat mensen t tof vinden. ik heb hem meerdere keren gesproken en in hardenberg uren lang.. het is gewoon een super aardige sociale jongen.. en ze maken elke keer weer tijd vrij voor fans.. wat cob niet altijd doet. no offence. maar de muziek niet tof vinden is natuurlijk iets anders... dat vind je kut of niet. en het is ook niet mijn favoriete muziek. maarja boeiend verder.. dat wilde ik er nog even aan toevoegen. :)
 
wow een tijdje druk geweest met school en nieuwe baan, ik kom terug.... er is een nederlands topic???

Over de optredens trouwens... ben naar tilburg en de melkweg geweest. Tilburg was te groot, allemaal dooie na de 4de rij ofzo en het geluid was niet helemaal lekker. Melkweg was het geluid stukken beter maar er waren iid een berg koters. Heb in de melkweg nog wel ff aan Alexi laten zien dat mijn tong langer was, kon ie om lachen.
 
Zoo jaloers....en dan te bedenken dan ik mn scheikunde examen nog heb opgekloot ook...........
Niet normaal, ik had dus eigenlijk gewoon kunnen gaan als ik toch een 3 haal :S:S
 
Ik moest echt extreem hard lachen toen die lampen aangingen :lol:
Niet mijn ding, CoB is geen showband in dat opzicht. Bij Kiss was het tof, maar CoB is geen showrock. Ik zeg dumpen die auto, blikken en zeker die lampen. Majah, het was geen SLECHTE show, ik heb me best geamuseerd. In de 013, al weer een tijdje geleden.
One Man Army had goede muziek, maar niet echt bijster origineel. Als in: ik had alles al minstens 329 keer gehoord. Ektomorf ga ik niks over zeggen, zullen vast toffe kerels zijn, maar muziek maken moeten ze toch maar aan anderen over laten, als ik mij zo vrij mag uitdrukken.