Dutch/Belgium Thread

Hij is leuk!

Deed me denken aan een kennis van me die ooit eens in een reclame van Planet Internet gespeeld heeft - iem. zit achter de computer en opeens rent er een dude met lang haar, ingepakt in leer en spijkerbanden - de kamer in en die slaat zijn zwarte BC Rich Ironbird kapot op de monitor van de pc.
Geniale commercial, en de gitaar hangt nog bij ons in de kroeg.
Helaas kan ik m op het net nergens terug vinden :(.
 
^erm... wat?

als j bedoelt 'wie zijn ze?' = angeli di pietra ;)... of toch 2 leden die ik herken (de linkse 2), de andere 2 komen me niet direct bekend voor maar t kan aan mij ligge :)
 
grappig en ook zo waar! Ik moet zeggen dat het leven er heel wat gemakkelijker op is geworden sinds ik niet steeds mijn bril onder een paar combats moest gaan zoeken nadat een of andere crowdsurfer die van mijn neus heeft geschopt.
 
Hell yeah!!!

Carcass komt optreden op een festival (wat dit jaar voor het eerst wordt georganiseerd) in mijn eigen dorp/boerengat !!!
Serieus, in begin augustus spelen ze op wacken voor 80,000 bezoekers, en een maand daarna pak ik me fiets en ben ik binnen 2 minuten bij Carcass ...
 
Gisteren gewerkt op Konininnedagfestival in Groningen.
Nu dood van de spierpijn. Zwaar hoor, die fusten....
Maar was wel leuk!
 
Tuurlijk was ik in Groningen, ik woon daar :D. Konininnedagfestival was 5 min. van mijn huis.
Half Elexorien was wel op komen draven hoor.
En er waren Rapaljefans zelfs uit Middelburg - de hele fanbase stond er. Stelletje gekken!