hej alla svenskar

det e 189 kr väl värt.Morning Star e enligt mitt tycke en av årets bästa plattor.
Kan inte vi svenskar här på UM starta ett eget forum o diskutera svensk metal(jo ja vet,det finns ju ett Opeth forum)men man måste vara från Sverige o man får bara skriva på svenska.:D
 
Originally posted by TylerDurden
Kan inte vi svenskar här på UM starta ett eget forum o diskutera svensk metal(jo ja vet,det finns ju ett Opeth forum)men man måste vara från Sverige o man får bara skriva på svenska.:D

Jafan! Det är en cool idé! Frågan är bara hur vi ska göra det? Ska man starta ett eget forum på exempelvis www.boardhost.com eller ska vi tjata på de som sköter dessa forum att fixa ett svenskt metal forum? hehe

Förslag?
 
hur många e från Sverige här på UM till o börja me.Kanske krävs att vi e några stycken för att få ett eget forum.
Sen e det väl så att om vi från Sverige får ett eget forum ska grekerna ha sitt eget,finnarna sitt osv.
 
Originally posted by TylerDurden
hur många e från Sverige här på UM till o börja me.Kanske krävs att vi e några stycken för att få ett eget forum.
Sen e det väl så att om vi från Sverige får ett eget forum ska grekerna ha sitt eget,finnarna sitt osv.

Jo, du har rätt...hmm...äh, jag vet inte då...
 
jag skulle kunna starta ett på min sida. Bestialisk Terror Radio, som är en radio för osignade metal band. Men jag hade tänkt göra sidan till nån slags web tidning också. Som behandlar Metal.
låter inte det som en bra idé?

all hail...
/Mikael
 
För fan,det låter väl inte så dumt.Det supportar jag absolut.Som sagt det e skönt att skriva o diskutera på svenska ibland.Det finns inte så många(rätta mig om jag har fel)bra metal sajter på svenska.
 
Heh, ja, att bli förstått är ju allt som är relevant. Varge gång nån utländsk säger nånting i finska blir jag överraskad och på en sorts glad. Finska är så jävla besvärligt språk att jag undrar hur man kan hitta tillräckligt med viljestyrka att lära honom det. ;)
 
jag har hört att det är det svåraste språket i världen att lära sig

Kanske, åtminstone ett av det svåraste. Portugisiska höras vara nästan lika komplicerat (12 eller 13 ordformer, finska har 15, vilka jag kan inte ens lista. :p)