Kirkosta eroaminen

Originally posted by BurningAngel
ja on kirkkoja jotak ovat vielä rakennuksina erittäin hienoja... siis vain rakennuksina... (esim. messukylän vanha kivikirkko, tyrvään pyhän olavin kirkko:))

Totta. Eikös toi Tyrvään kirkko oo se minkä saatananpalvojat poltti?

Kävin kattoo sitä sen uudelleen rakentamista, ku porukat "pakotti" ku sukulaisia o kastettu sie.. (siis joskus sata vuotta sit... ) Mikäli me ees puhutaa samasta kirkosta :D

Ja toi mitä Pentelesh sano että haluu kirkkohäät, ni se o mulla myös yks syy miksen ainaka heti eroo kirkosta.

Ja riparista tosiaa sai hyvät rahat ;)

Minä oon sitä mieltä että Sonata on kaikin puolin onneton bändi.. ei sillä oo mitään omaperäistä. täyttä paskaa mun mielestä.

Jos mä en ois käyny rippikoulua niin ois jäänyt uudet rummut ostamatta..

Originally posted by Zyklon
Ja kun joku sanoi että kuuluu kirkkoon, koska haluaa kirkkohäät, niin eikös se nykyään riitä että toinen naimisiin menevistä kuuluu kirkkoon? siis jos vaikka nainen kuuluu mutta mies ei, niin eiks se onnistu niinkin..? muistaakseni joku sanoi et se on noin..

Virallinen "vihkiminen" on maistraatissa suoritettava tyly ja lyhyt tilaisuus. Sen jälkeen voidaan sitten pitää kaikkien kirkon kaavojen mukainen "avioliiton siunaus", joka ei siis ole virallinen vihkiminen, mutta sisältää kaikki kirkkohäiden elementit.

-VoG, joka oli maaliskuussa sellaisissa häissä

Mikä niissä kirkkohäissä viehättää?
Paikka on ankea ja tilaisuus kaikenkaikkiaan todella puuduttava.
Koko systeemi perustuu jumalan siunaukseen, kristilliseen tapaan
tietysti mahdollisimman angstisesti.

Eikö olisi mukavampi pitää esim. ulkoilma häät auringonpaisteessa
jollain kauniilla nurmialueella? Tai vaikka siipiratasaluksella?
Ei tarvitsisi nuorten haukotella eikä kakaroiden parkua.
Ei kuunnella tylsää saarnaa. Tai voihan sen papin sinnekkin
kutsua jos haluaa.

Sonatalla ei ole mitään muuta kuin omaperäisyyttä :rolleyes:
Väärä paikka aloittaa sonasta keskusteminen..no juuh

Rappio, vaikka fani olenkin, niin epäilyttää toi livelevy aika pahasti... Tonyn (se laulaja) ääni on niin hanurista niissä biiseissä joita olen kuullut.

Zyklon, minua alkoi vituttamaan tuo kommenttisi, perhana :p minkäs sille voi...

Originally posted by Zyklon
Minä oon sitä mieltä että Sonata on kaikin puolin onneton bändi.. ei sillä oo mitään omaperäistä. täyttä paskaa mun mielestä.

Jos mä en ois käyny rippikoulua niin ois jäänyt uudet rummut ostamatta..
jee hyvä Zyklon:) Sonata on kyl aika kopioinnin raiskaama orkka(täst tulee kyl sanktioo)se kovasti yrittää olla joku uus strato

Niin just, safka on ykköstä :D Josta tulikin mieleen mustamakkara jota just söin :lol:

Niin tosta ku kaikki haukkuu sonataa täälä, niin sekin pistää vituttaa ku meet johonki bodomin irc kanavalle, niin sie aika moni vaa valittaa "bodom on sitä ja tätä"...

Vittuako ne sie kanavalla tekee jos eivät bodomista pidä...

Totta. Eikös toi Tyrvään kirkko oo se minkä saatananpalvojat poltti?

onhan se... kävin siä viime kesänä...:) mut eihän ne siitä kiinni oo jääny... kuka sen tietää et ne taas on saatananpalvojia ollu...:)

Niissä saa saakelin hyvää ruokaa!!!!!!! Noh, häissä varmaanki saa yleensäkki saakelisti hyvää safkaa..

Ja BOOLIA!!!

:D :D

Originally posted by BurningAngel

kuka sen tietää et ne taas on saatananpalvojia ollu...:)

Ei kukaan, mutta kyllä mediassa ne leimattii aika vahvasti saatananpalvojiks :D

Tulee mielee poliisi tv:n lähetys jossa näytettii ku se kirkko palo, ja yhtäkkiä iskettii risti väärinpäin siihen kuvaruutuun....