Kirkosta eroaminen

Originally posted by Zyklon
Löytyykö tämän teidän Tapiiri bändin biisejä mistää netistä??? kiinnostais kuulla.. ja erityisesti haluaisin tietää miten Snapsitap laulaa.. :p

Eipä se minun lauluni kai nyt kovin ihmeellistä ole, omasta mielestäni...:rolleyes: Mutta joo, biisejä ei vielä ole netissä (tai ei ainakaan pitäisi olla), mutta katsotaan jos tässä jossakin vaiheessa kesää saisi niitä sinne laitettua kun ne saa sellaiseen kuntoon että muillekin kehtaa soittaa...:p

Originally posted by Zyklon
...ja erityisesti haluaisin tietää miten Snapsitap laulaa.. :p

Jos joku todella haluaa tietää kuinka minä laulan, niin jos ei biisejä netistä ennen ensi syksyä löydy kannattaa mahdollisuuksien mukaan tulla katsomaan erästä tampereella syksyllä ensi-iltaan tulevaa musikaalia.... Siinä minä laulan, ja tod. näk. aika paljonkin...:p ;)

mä luin sillä hetkellä ku mä kirjotin tota ekaa kommenttii jotain tokaa sivuu

...jos mä eroisin kirkosta nii mun isoäiti sais sydärin ja mä syytteen kuoleman tuottamuksesta jos se viel elää silloin ku mä oon 18w... se on vähä semmonen... en haluis kuulla sen kommenttia jostain bodomista (jne) ku se säikähti jo mun äidin kuuntelemasta musiikista (sami saaresta)... anna mun kaikki kestää

Originally posted by Dethroned
Kuka helvetin Sami Saari?

Suomi-Soulin kruunaamaton kuningas! No ei vaineskaan, se on Aki Sirkesalon paha kaksoisveli.

Joskus mulla oli koneella sellanen ohjelma mikä laski ihmisen nimen perusteella, tuleeko kyseisen henkilön nimen kirjainten heprealaisista lukuarvoista tuo kauhistuttava 666. Koitin siihen varmaan kaikkia eri nimiä mitä tuli mieleen, mutta vain Sami Saaren nimestä tuli 666. Samppa on truu iivöl!