Kirkosta eroaminen

Joo toi on aika outoa et kirkonpolttajat leimataan heti saatananpalvojiksi.. kun esim. kirkonpolton ammattilainen Varg Vikerness (Burzum) ei ole koskaan sanonut olevansa saatananpalvoja. hän on puheidensa mukaan odinisti eikä sillä ole mitään tekemistä saatanan kanssa. mut oli miten oli... Varg on vitun tyhmä idiootti..:D

Mitä nyt oman siskoni kirkkohäitä muistelen, niin kirkossa
ei syöty edes ehtoollisleipää, boolista nyt puhumattakaan.

Kyllä ne ruokatarjoilut järjestetään itse, ja kirkko ei siihen
mitenkään liity.

onko rypsipellossa jotai vikaa?? hä??;)
tämäkin topikki on menossa uhkaavasti paskanjauhannan suuntaan... mutta sitähän tämä koko poarti on ollutkin... aina...

Originally posted by ~Rappion Lapsi~

sekin pistää vituttaa ku meet johonki bodomin irc kanavalle, niin sie aika moni vaa valittaa "bodom on sitä ja tätä"...

Vittuako ne sie kanavalla tekee jos eivät bodomista pidä...

Hmmm... Oon käyny sillon tällön #childrenofbodom channulla ja aina noin 1-2 tuntia putkeen. Siellä ei todellakaan ole lainkaan elämää. Yhen kerran muistan, kun joku DaGX tai joku siellä koko ajan yritti että "se joka sanoo mun nickin nyt niin on kova jätkä".
Kukaan ei reagoinu. Niin no, oli siellä kerran hieman elämää, kun yllättäen sain vastauksen kysymykseeni LP-levyistä.

Siis, yhteensä 2 kertaa muistan että siellä olisi ollut elämää.

Sitten vielä itse asiaa:

Mun mielestä kirkkohäissä parasta on ne kirkkourut. Sitte muuten niillä ei mulle ookkaa muuta merkitystä. Vaikka varmaankin koko suku odottaa että menisin naimisiin viimeistään 25-vuotiaana ja tietenki kirkossa ja seurakunnan jäsenenä ja sitä rataa. Ja kun isovanhemmat on raivoraittiita, niin niistäkään juhlista ei voi paljoa odottaa...

Originally posted by Extendar

Mun mielestä kirkkohäissä parasta on ne kirkkourut.

hah, mä oo yli fanaattinen urkujen suhtee, joskus ylä- alaste vaiheilla mä aina höpötin uruista, ja menin soittaa ku oli pieninki mahollisuus jossai päästä kokeilee....

Paraisten urkuviikoille ois hieno mennä, vieköhä niitä järjestetää...

Eikä taaska mikään off topic juttu :D

Originally posted by Extendar

Hmmm... Oon käyny sillon tällön #childrenofbodom channulla ja aina noin 1-2 tuntia putkeen. Siellä ei todellakaan ole lainkaan elämää. Yhen kerran muistan, kun joku DaGX tai joku siellä koko ajan yritti että "se joka sanoo mun nickin nyt niin on kova jätkä".
Kukaan ei reagoinu. Niin no, oli siellä kerran hieman elämää, kun yllättäen sain vastauksen kysymykseeni LP-levyistä.

Siis, yhteensä 2 kertaa muistan että siellä olisi ollut elämää.
Mä olin eilen siellä, siellä oli melkein kuollut meininki..Siellä oli hiljasta, menin sanomaan jotain tervehdystä sinne niin sain jopa vastauksen..Mutta sit loppujen lopuks oli muuten täysin kuollu meno..

Ei se mun mielestä niin kauheeta oo jos tulee offtopiccia.. kun hupasa jauhaa kaikkee mahdollista paskaa täällä.

Kuinka moni tietää King Diamondin biisin The Wedding Dream???
Mä haluan sen soimaan mun häihin :D
jos sellaset joskus tulee..

ja pinkki väri tulee takasin!!! toivottavasti... se oli niin rok...:D
meidän piti eilen sinne kirjottaa mut kun ei huvittanu eikä jaksanu...:)

ja pinkki väri tulee takasin!!! toivottavasti... se oli niin rok...:D
meidän piti eilen sinne kirjottaa mut kun ei huvittanu eikä jaksanu...:) ja piisejä ei oo viä netissä... (kai??)... en minä niistä tiedä... enkä tiedä mitää muutakaa.. mä nyt vaan satun oleen huonoin henkilö ylläpitämään rumia kotisivuja... sillon kun huvittaa...

ihan siistit sivut, muistinpa vielä oikean osoitteenkin ;) tosin noita helvetinkoneita (lue: pop-uppeja) on ärsyttävästi, yksikin jämähti keskellä ruutua jumittaen koko koneen piinaavien sekuntien ajaksi...