Metalli Levyjä

Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia
Susperia - Predominance

Ja jos sulla ei vielä oo koko Bodomin tuotantoa niin ei muuta kuin kauppaan!
 
Onko mitään väliä minkä tyylistä?

Täs on nyt kumminkin jotain:
Iron Maiden:Seventh son of a seventh son
Arch Enemy:Wages of sin
Six feet under:True carnage
Iced Earth:Burnt Offerings ja Night of the stormrider
 
No tuota.. hyviä metallilevyjä nyt on perkeleesti et tää on vähän hassu kysymys.. varsinkin kun et kerro ollenkaan musiikkimieltymyksestäsi.. siis minkä tyylistä metallia?

No heitetään jotain..

Iron Maiden: Seventh Son Of The Seventh Son
Slayer: Seasons In The Abyss
Emperor: Anthems To The Welkin At Dusk (ja IX Equilibrium)
Covenant: Nexus Polaris
Arcturus: The Sham Mirrors (tai tää ei ehkä oo hyvä levy metallin kuuntelun alottamiseen..)
King Diamond: House Of God

ja jotain.. KUUNTELE JA OSTA SIT!!
 
teeppä silleen et:
1. mee johonkin musiikki kauppaan
2. otat hevi levyn missä on hieno kansi (tai muuten vaa kiinnostaa)
3. kuuntele sitä levyä
4. toista 2-3 kunnes löytyy hyvä levy
5. osta levy

toi oli paras neuvo minkä pysty antaa ku ei tiiä mitää musaa toinen kuntelee
 
mä olen itseasiassa ostanut aika usein levyjä ilman että mä kuuntelen niitä etukäteen. Se johtuu siitä että useimpia levyjä joutuu kuitenkin kuuntelemaan aika paljon ennen kuin niistä alkaa tykkäämään. enkä viitsi ostaa levyä joka kaupassa kuulostaa hyvältä mutta parin kuuntelukerran jälkeen se kuulostaa jo tylsältä.

Mä oon tehnyt paljon hyviä löytöjä tällä tavalla
 
Originally posted by disasterpeace
no joo... mut kyl sen sit kaupas huomaa jos se on ihan vitun hyvä... en muuta neuvoo keksiny... nii käy kirjastossa ja lainaa sieltä joitan levyjä ja ne jotka osottautuuhyviks nii osta tai jotain
mä ainakin suosittelen tota. Mä oon myös tolla tavalla löytänyt hyviä levyjä ja bändejä. Itseasiassa aloin kuuntelemaan metallia kun jokin voima pakotti mut lainaamaan Iron maidenin Best of the beast-levyn. Löysin myös COB:in Hatebreeder ja live-levyn kirjastosta ja tykkäsin niistä ja hankin myöhemmin itelleni.
 
mäki oon löytäny aika monta tollei... sit pari levyy mä oon vaa umpimähkään löytäny kaupasta ja ne on vitun hyvii... yleensä mä teen sillein et jos kuulen et joku bändi olis hyvä nii mä lainaan kirjastossa tai kuuntelen kaupassa jos on hyvä nii mä sit nauhotan sen kasetille tai ostan
 
Porin kirjastossa kovin levy oli kun katoin MeTallikattien Load... Ja toiseksi kovin tais olla Deep Purple tai Uriah Heepin joku live-lätty... go pori go! joten kirjaston voi unohtaa.

Mä olen viime aikoina ostanu sinkkuja. Näin tutustuin ainakin pariin bändiin, Rhapsodyyn ja Thunderstoneen... tietty olin kuullu niiltä jotain biisejä aikaisemmin. ;) Suurin löytöni oli eka IE-levyni, Horror Show. Olin sitä ennen kuullut vain yhden biisin siltä porukalta. Mutta jokin tuossa levyssä iskee kovaa vieläkin! Vuosi sitten ostin :)

onpas tönkköä tekstiä :p
 
Originally posted by Shatraug
Sanokaas Joku Hyvä Metalli Levy joka Kannattas ostaa?
Taitaapi olla aika laaja käsite tuo metalli nykyään... Mutta tähnä jotain ehdotuksia:

- Death metallia: Sepultura: Arise
- Kaupallista bläckkiä: Dimmu Borgir: EnthroneDarknessTriumphant tai PuritanicalEuphoricMisanthropia
- Suomalaista bläckiä: Horna
- Rynkytystä: The Berzerker
- Horrormetallia: Rob Zombie: Sinister Urge
- Nopeeta sekotusmetallia (miksi tätä pitäis kutsua...?): Impaled Nazarene: Absence of war doesn't mean peace
- Suomalaista peruskamaa: Timo Rautiainen & TrioN: Rajaportti tai Itku pitkästä ilosta
- Paras levy mitä on koskaan tehty: KOTITEOLLISUUS: Eevan Perintö

Osta KT, et pety.
 
Originally posted by Hepatiitti


- Nopeeta sekotusmetallia (miksi tätä pitäis kutsua...?): Impaled Nazarene: Absence of war doesn't mean peace


En tiedä miksi sitä pitäisi kutsua mutta ainakin Luttinen on sen joskus tainnut ristiä Nuclear-metalliksi.
 
ööö....:
The Crown-ihan mikä vaan
Insomnium-In the Halls of Awaiting
Skyfire-Timeless Departure
Sentenced-The Cold White Light
Arise-The Godly Work of Art
Kalmah-They Will Return
Norther-Dreams of Endless War
Fall of the Leafe-August Wernicke
Catamenia-Eskhata
Watch Me Fall-Worn
Elenium-öö...en muista nyt juuri nimeä mutta 14 pvä ilmestyi uusin demo

Kotiteollisuus...pettymys taattu