Mitä levyjä olette todella harkinneet ostavanne?

Originally posted by ~Casse~

Finntroll - tuleva sinkku ja levy
Koskas tuo sinkku on tulossa?

Oma hankintalista:
- Martti Servo & Napander:in livelevy
- Impaled Nazarene: Nihil taikka sit se kokoelma
- Kotiteollisuuden vielä imestymätön (?) sinkku
- Apulannan vielä ilmestymätön sinkku
- Rammstein: Herzeleid
- Marilyn Manson vielä ilmestymätön albumi
- Cannibal Corpse: Gore Obsessed (vai mikä sen uusimman nimi onkaan)
- Rammstein live-DVD
- Metallica live-DVD
- Slipknotin vielä ilmestymätön DVD

Onhan noita...

Originally posted by MtG

Se on ärsyttävää, kun esim. täällä Rovaniemellä vanhat levyt (esim. Iron Maidenin - Seventh Son of Seventh Soninhinta 169,- täällä...) ovat uskomattoman kalliita, eivätkä ne jaksa pistää mitään halpalaariin.. O`_´O

Voi pirulainen, naurettavaa!
Ginza.se myy moista 99kr eli huomattavasti uutushinnan joka on 149-159kr, riippuen levystä.

@VoG
Ei myydä hyvää levyä, kele!!
Osta myös Chapter III, uskomaton levy!

Originally posted by MtG

Se on ärsyttävää, kun esim. täällä Rovaniemellä vanhat levyt (esim. Iron Maidenin - Seventh Son of Seventh Soninhinta 169,- täällä...) ovat uskomattoman kalliita, eivätkä ne jaksa pistää mitään halpalaariin.. O`_´O

:eek:

Siis täällä (Porissa) se maksaa noin 90mk, se uudempi painos siis ja tuo hinta on vielä napattu Anttilasta eli ei alan liikkeestä

In Flamesin uuden levyn voisin ostaa jos rahatilanne sallii..siis mikä sieltä sitten tulee joskus. Myös uusin soilwork on pitänyt ostaa jo ilmestymisestä asti. En kovin paljon rahojani levyihin käytä, mutta nuo 2 levyä pitäisi hankkia.

Originally posted by norther666
juu tuttu tunno toi. kyllähän sitä koulussa jotkut aina sanoo et satanisti. Mut tekeekö se teiän mielestä satanistin jos on mustat hiukset, mustatkynnet ja pukeutuu mustiin????

mun mielestä ei.

Siis eihän satanistin ole edes mikään pakko pukeutua mustiin, tai vaikka kuunnella metallia. Satanistithän eivät usko Saatanaan, vaan ovat itse oma jumalansa. Joten satanisti voi halutessaan pukeutua vaikka pinkkiin ja kuunnella vaikka Tyrävyötä. (aika epätodennäköinen tapaus, mutta teoriassa mahdollinen) Itse olen saanut kuulla olevani satanisti/saatananpalvoja/gootti, mutta tekeekö mustat kuteet ym. oheissälä automaattisesti joksikin edellä mainituista ? 100 %:sesti en allekirjoita olevani mikään tietty "tyyppi", muu kuin metallisti, mutta täytyy myöntää, et monet satanismin ajatuksethan on aika viisaita.

Olin tossa bändileirillä ja sie oli semmonen äijä jolla o oma studio ja sie studiossa oli käyny semmonen ku "demonchild". Aivan vitun loistavaa black metallia.

Sen ostan kun saan käsiini....

Mä olen tehnyt semmosen helvetin pitkän listan levyistä mitä pitäis hommata.
Seuraavaksi hommaan kyllä Iron maiden Rock in rio DVD:n

Mulla ei ihme kyllä oo paljo mitään mitä oon ajatellu hankkia nyt just tällä hetkellä... No King Diamondin "Abigail" on se ikuisuuskysymys, on pitäny jo kauan hankkia se, mutta on aina jääny sinne kaupan hyllylle, kun tulee muita kiireitä... Sit vois tietty jonkun Bodomin LP levyn, ihan vain mummon iloks, sillä kun on LP-soitinkin... Hyvä lahjavinkki jouluks sille... :) Hevarimummo... :D Joo ja sit ehkä Iron Maidenin se uus livehommeli vois olla... No kyllähän näitä aina keksii, kun tarpeeks kauan miettii...
:devil:

Abigail oli mun mielestä pienoinen pettymys, ei se kuitenkaan mitenkään huono ole. Odotin vaan vähän liikoja siltä. Esim. Spiders lullabye on huomattavsti parempi levy.