Metalli Levyjä

Höh.. Timppa ja Niskalaaki on parasta suomenkielistä!!!

Kotiteollisuus veti Nummissa kovan setin.. sielläkin tuli sekoiltua ihan tarpeeksi.. se oli perjantain viimenen bändi ja lauantaina ku heräsin niin huomasin et vaatteet on aivan mudassa kun riehuttiin siel vesisateessa.. :lol:

Siis mä ihmettelen mitä jengi näkee niskalaukauksessa. Mä en ole koskaan pitäny siitä. Jotenki niin tylsää... ja yksinkertasta. En mä tiä... Eikä oikein iske semmonen seniili äijä mikin takana.

Niin no.. kyl mäkin olin aluksi vähä tota mieltä mut nyt se kolahtaa ihan kunnolla.. kun ei aina jaksa jotain Immortalia tai muuta vastaavaa paahtoa. Niskalaaki on jotenkin sellasta helposti kuunneltavaa tavaraa..

Noh.. At The Heart of Winter, Solarfall, Withstand The Fall Of Time, One By One, Sons Of Northern Darkness, Tyrants, In My Kingdom Cold, My Dimension, Triumph, Nebular Ravens Winter, Mountains Of Might, Sun No Longer Rises.. ja monia muita..

Kun nyt Niskalaukauksesta joku puhu, niin en mäkään sitä tajua. Joskus kuuntelen, mutta loppujen lopuks... Ei oikein mun tyyliin. Ei tarpeeks sulosia jätkiä siellä bändissä että tämmönen teinix vois siitä kiinnostua. :bah:

Mikä perkele sinuun on menny? :) et sä aiemmin tollasta höpissy.. ja vai että kakara.. muistelen et olisit syntynyt joskus -86 tai -87 tai -88.. vai?

En mä nyt ihan ton ikäsiä enää kakaroiksi sanois.. ja etköhän sä osaa päättää muutenkin mitä kuuntelet..

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Et o tainnu Ajattaraa kuulla? ;)
No en nyt lähtis vertaan kuitenkaan Ajattaraa ja Kotiteollisuutta.. Kun lukee oikeen ajatuksella Ajattaran sanotuksia niin onhan ne aika pellejä lyriikoita loppujen lopuks... "Siellä saatana kelloa soitti, vaskirumpua piru pieksi, syötyään lihaa jumalan, pieneksi kasvoi hän" vai miten se Ägräs nyt menikään... No joo, siis onhan Ajattara ihan ok, levyn omistan ja sitä rataa... KT:n Hynynen on vaan aika velho sanotusten teossa..

Originally posted by Zyklon
Kotiteollisuus veti Nummissa kovan setin.. sielläkin tuli sekoiltua ihan tarpeeksi.. se oli perjantain viimenen bändi ja lauantaina ku heräsin niin huomasin et vaatteet on aivan mudassa kun riehuttiin siel vesisateessa..
Jesh, sunnuntaina pääsee näkeen taas KT:n livenä pitkästä aikaa (ehtihän tässä jo pari kk edellisestä kulua)... Btw, niin onko muuten täällä räikkärokkiin tulijoita??

Originally posted by Zyklon
Mikä perkele sinuun on menny? :) et sä aiemmin tollasta höpissy.. ja vai että kakara.. muistelen et olisit syntynyt joskus -86 tai -87 tai -88.. vai?

En mä nyt ihan ton ikäsiä enää kakaroiksi sanois.. ja etköhän sä osaa päättää muutenkin mitä kuuntelet..
Jaa.