mikä kalja on näistä parhain

Mikä näistä kaljoista on se paras

• Karhu

Votes: 27 47.4%
  • Lapinkulta

Votes: 5 8.8%
  • Karjala

Votes: 10 17.5%
  • Olvi

Votes: 8 14.0%
  • Koff

Votes: 7 12.3%

• Total voters
    57
kerrankin hyvä threadi!! mutta miks mun lisäks vaan yks on äänestäny karjalaa?? onhan se nyt paras, vaikka kylmänä mikä tahansa menee alas. ja saunominen ilman kaljaa on kuin masturbaatio ilman käsiä.

Koffia tuli äänestettyä. Vaikka se on kyllä totta että kun juo humaltumistarkoituksella niin ei sillä paljoa taida olla väliä mikä kalja on.. mutta Koffia se silti pitää olla ;) Kerran olen saunassa kaljaa juonu ja se oli virolaista 5,5 % (en ole prosenteista ihan varma) Sakua. Ei mitään mahtavaa mutta olin silloin jo aika kännissä joten ei haitannu =)

Noista vaihtoehdoista äänestin tottakai nallea, mutta oikeasti parasta on kyllä Velvet, Paten tumma olut, Velcko ja Legenda...
Hirveintä on ehdottomasti Lapinkulta.

Ja ei, tytöt ei juo siideriä. Tai en minä ainakaan, muuta kuin hätätilanteessa.

kyllä karhu on parasta. lapin kulta ja legenda on mun mielestä melkeen huonoimpia, silti kyllä hyviä. Kaljan mahtava maku on kyllä niin loistava että siitä vois vaikka pidempäänkin jutella... kalja rokkaa

Nallen puolelle kallistuu. Siideriä en voi juoda, tai mikään siideri ei maistu. Lonkero on ihan hyvää. Kalja ei ole paras kaveri jonka kanssa voi saunoa ;) Minun mielestä näin. Nykyään en juo paljoakaan, tai en juo itseäni känniin..tähän on hassu syy jota en jaksa selittää, eikä se ketään kiinnosta :) Mutta aikoinani kun join, niin yleensä jotain väkevää...Hmm mutta nyt saunaan. 6 nalleakin olisi, mutta taidan jättää väliin.