mikä kalja on näistä parhain

Mikä näistä kaljoista on se paras

• Karhu

Votes: 27 47.4%
  • Lapinkulta

Votes: 5 8.8%
  • Karjala

Votes: 10 17.5%
  • Olvi

Votes: 8 14.0%
  • Koff

Votes: 7 12.3%

• Total voters
    57
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
en....? Se on kyllä aina ollu susikaan... En mä o ikinä kuullu että joku sanos "kettukaan"...

Mielenkiintoista. Minulle on tuttu vain tuo kettu versio. Ja jos joskus on käynyt ketun pesällä, ymmärtää mistä se sanonta tulee. Haju on lievästi sanottuna hirvittävä.

Originally posted by Caste
sori reiska olis pitäny pistää sulle vaikka matti nykänen siideri sinne eriksee ku sää niin tykkääät siiit:lol: :lol: :lol: :lol:
no ethän säkään pistänyt omaa suosikkias...Jari Sillanpää siideriä. äläkä väitä ettet tykkää siitä, oonhan mä nähnyt sun kansios mihkä keräät kaikki Jari Sillanpää siideri etiketit:):)

Originally posted by Repi
no ethän säkään pistänyt omaa suosikkias...Jari Sillanpää siideriä. äläkä väitä ettet tykkää siitä, oonhan mä nähnyt sun kansios mihkä keräät kaikki Jari Sillanpää siideri etiketit:):)
Onko oikeasti olemassa tuollaista? Vai onko tuo jotakin teidän omia sekoilujanne?

Originally posted by Repi

sori mut en tiiä sellast siideriä munki mielest sill on vaa ennergy juoma voe voe voe nyt meni sun hauska juttus ihan paskaks:D :D :D :D

no mä en ole niin tutustunut Jari Sillanpää tuotteisiin niinku te...mutta jos Jari Sillanpäästä saatte energiaa niin antaa palaa vaan, ei mulla mitään homoja vastaan ole:):):)

ennen ei menny lapin kulta kirveelläkään mut tässä tuli jokunen viikko sit kokeiltua... se oli ihan jees... ei yhtä hyvää ku karhu...

lapin kulta ja koff on ihan perseestä
puke.gif