Mitä Mieltä

Metallimusiikilla ja saatananpalvonnalla ei
ole mitään yhteistä!!!
Itse en ainakaan ole koskaan kokenut mitään
tarvetta uhrata ketään tai aukoo ranteita
sen takia että kuuntelen COFia tai Dimmua!!!
 
Vihdoinkin järkevä aihe.. :)

Tuommoinen metallimusa=saatananpalvontamusa tyylinen hulluus on aivopesua, sairaste semmoista. Mistä lähtien joku on päätellyt, että "Noi mustiin pukeutuvat on saatanpalvojii! Kuuntelee jotai Bodomii, Timmuu, Naitsvissii (Totta, joku mummo pitää Nightwishiä saatanallisena), muunsorrovii ja muuta pahaa musaa". Tuommoisella metallimusan yhdistäminen on saatananpalvontaan on sairasta. Eikö ne hihhulit osaa erottaa metallia saatananpalvonnasta? Saisivat kyllä oppia :mad: .
 
niin ja samat ihmiset ei erota satanismia saatananpalvonnasta...:)

EDIT: ja tämä aihe on jauhettu lopuun jo liian monta kertaa...:)
 
Mun mummo sanoo aina, että on se niin kauheeta se sellanen saatananpalvontamusiikki, että enhän mä vaan kuuntele sellaista... Sitten kun se tulee meille ja mulla on stereot päällä niin se kauhistelee että miks mä en voi kuunnella kunnon musiikkia... Sitten kun mä kysyn että mikä on syynä, että se luulee saatananpalvonnan/satanismin/natsismin/vaikka minkä liittyvän jotenkin metallimusaan:

"No kun ne kuuntelee sitä niin ne joutuu sellaiseen hurmostilaan että niistä tulee saatananpalvojia ja vaikka mitä sellasia lahkolaisia"

:lol: :lol: :lol:
 
ei vois vittu vähempää kiinnostaa liitetäänkö metallimusiikki saatananpalvontaan. ei kiinnosta muitten mielipiteet asiasta, saatana. en palvo saatanaa, mutta ei kiinnosta jos joku vitun vammanen luulee että teen niin.
 
Originally posted by Svartalf Öpsy
Metallimusiikilla ja saatananpalvonnalla ei
ole mitään yhteistä!!!
Tuo on samanlainen kommentti kuin "ei kristinuskolla ja verisillä ristiretkillä ole mitään yhteistä" Kuvitteletko, että saatananpalvojat jotain räppiä siellä rituaaleissaan kuuntelevat?

"Herramme Saatanan nimeen kastan itseni uudelleen, tuhansien kristttyjen verellä pesen itseni puhtaaksi mätänevän Kristuksen löyhkästä"

Enochian Crescent-Väkisinkastettu
Niin, eipä niillä mitään yhteistä ole..