More Viking metal!!!

Fleischwolf said:
patric er du nu dansk eller svensk? :lol:

Heh, hundrede procent svensk men jeg har da også boet i Danmark i 11 år, og flytter så hjem till SE dette år. Men hvordan i al verden kan du tale dansk når du er fra Østrig?
 
jeg snakker ikke dansk, men norsk! jeg har læret det på et norsk kurs i Østerrike, fordi det er helt interessant. jeg elsker att lærer språker!
och eftersom norska, danska och svenska är så like, jag förstår dem också! :)

men jeg tanke, att Danmark er et bedre land att bo, i det mindste likne vid Stockholm, er det ikke så? ;)
 
Fleischwolf said:
jeg snakker ikke dansk, men norsk! jeg har læret det på et norsk kurs i Østerrike, fordi det er helt interessant. jeg elsker att lærer språker!
och eftersom norska, danska och svenska är så like, jag förstår dem också! :)

men jeg tanke, att Danmark er et bedre land att bo, i det mindste likne vid Stockholm, er det ikke så? ;)

Nåh, så kan jeg bedre forstå! Og ja, norsk og dansk har mange lighede.
Men det, at det er fedt at bo her ved jeg ikke lige. I hvert fald ikke som metalhoved, huh! Eller svensker, for den sags skyld. Det er b.la. derfor jeg flytter tilbage til Sverige, de har som bekendt en scene der. Og en lidt mere åben-sinded mentalitet.
 
Folklore said:
Talking about kapfar, is there anything upcoming with Dolk?
any new recordigs? i`ve sent & recieved some letters from him. awesome guy indeed!

yeah he's really cool, i sent him an e-mail and got a reply the day after, now that's a good way to act to your fans, quite contrary to some other bands i've sent mails to...

and yes, kampfar have finally updated their homepage which says that they will enter a studio this summer to records some new material :hotjump:
 
Belgar said:
I think I mentioned them in the first posts. Too bad I am not going to Milwaukee metal fest because Windir is playing there.
Any of you heard of BattleSword? their music has a good AA influence, they are from Deutschland.

I will be seing Windir at Moshfest in September together with Lumsk and Mörk Gryning :D
Cant wait :headbang:
 
spaffe said:
windir has been mentioned several times in this thread, try using the search function.

whoops heh i think i ment something else the words are somtimes mixed up when you get thinking about something and i was listening to windir while i was writing.