Now I gotta eat something

bleed_black_orchid said:
My dad was pretty impressed when I made a curry so hot it made the whole family sweat off half a stone.

Cant say Ive really ever cooked properley for a man.. other than my dad which is quite sad but Im only 17 yet so I might have to do that one day in the future.
I like your dad already. what was that haggis story?
 
hahaha me and my dad went on a few days trip to scotland and he got deep fried haggis chips and sauce when we was on our way back to our hotel room and sat on the bog in the bathroom eating it with his fingers and smoking a fag which set all the smoke alarms off. Nearly got us kicked out. And it fukkin stunk.. not the fag but the deep friend haggis.

My dads my best mate he is the klassest of old people.
 
A) The Japanese eat very little fat and suffer fewer heart attacks than the British or Americans.
B) On the other hand, the French eat a lot of fat and also suffer fewer heart attacks than the British or Americans.
C) The Japanese drink very little red wine and suffer fewer heart attacks than the British or Americans.
D) The Italians drink excessive amounts of red wine and also suffer fewer heart attacks than the British or Americans.
E) Conclusion: Eat & drink what you like. It's speaking English that kills you.
 
weet je, je hebt gelijk! wat een revolutionair inzicht!
vanaf nu typ ik gewoon nederlands
ik word nog liever niet begrepen dan dat ik sterf!
 
siderea said:
helaas :D

ogen zijn er overal
des te beter, dan is er tenminste nog iemand om mee te converseren! er zijn trouwens best veel hollanders en flamingen hier, dus het zal best gaan zo ;)
wel grappig dat al die mensen die geen nederlands kunnen lezen zich nu afvragen wat ik hier aan het schrijven ben, terwijl het dus eigenlijk niet veel voorstelt allemaal; ik heb eigenlijk best zin in vakantie, maar moet nog 3 weken werken, hmmmm
 
Alwin said:
zo te zien ben je nog steeds bezig met je drankverhaal :cool:

bingo :cool:
ben nog aan het wachten tot m'n baas een fles elixir d'anvers meebrengt zodat ik eindelijk eens kan proeven waarover ik aan het schrijven ben.
en zo zouden ook mijn drie weken misschien iets vlotter vooruit gaan :zucht:

bon soit nog veel plezier en vertier :wave:
 
siderea said:
bingo :cool:
ben nog aan het wachten tot m'n baas een fles elixir d'anvers meebrengt zodat ik eindelijk eens kan proeven waarover ik aan het schrijven ben.
en zo zouden ook mijn drie weken misschien iets vlotter vooruit gaan :zucht:

bon soit nog veel plezier en vertier :wave:
succes ermee :kickass: jij ook veel gevier en gezwier :D

iddb112.jpg