Official Babe Thread

Lolita Vampiriá said:
"Peppitukka" on varsin helppo kampaus tehdä. Itse käytän sitä jos tukka on esim. pesty edellispäivänä eikä joka päivä viitsisi pestä ja täytyy lähteä vaikkapa radalle ravintolailtaa viettämään. :D

minä jos joku peppitukan tiedän.. nim. mm. lakkiaisissa väkeä ko. kampauksella kauhistuttanut.. :loco: MUTTA miksei niitä näe useammin? ja tytöillä.. karu "akka" luokallakin kaunistui huomattavasti :dopey: itellä ei ihan vielä yllä kesäkaljun jäljiltä :D

ehei.. ennemmin se jenniferin video missä valkoset kamppeet, peppitukka ja kankutkin kunnossa (vielä) :lol:

ln4.jpg

Mitä ilmeisimmin juu. Niinkuin tietysti koko Lynchin muukin tuotanto. Puhdasta neroutta jota ei vain kukaan ymmärrä, ja jos ymmärtääkin niin ei kerro kenellekään muulle. Töttöröö. Minä tungen kaulimen sen ukon perseeseen ja puhallan lopunaikojen pilliin.

Hulluhan se Lynch on ja nero samanaikaisesti.

Mulholland drive jäi kyllä vaivaamaan päiväkausiksi kun sen näin (oliko se n. puolitoista vuotta sitten kun ilmestyi?). Pyörittelin päässäni sitä ja sitten välähti. Jos sen blondin naisen (Naomi Watts) Hollywood- ja näyttelijäkohtaukset olivat unta tai trippi jonka "nisti-blondi" näki? Sininen rasia oli avain kahden "maailman välillä". Paljon jäi avoimeksi, pitäisi katsoa toisen kerran se leffa. Hmm ehkä ensi viikonloppuna.

Minä ajattelin syljeskellä kattoon, huudella seinille ja leikkiä kumisaappailla. Tuosta kun olen saanut tarpeekseni, lähden suurkaupunkiin tinttaamaan temppulientä niin että lähtee hiukset päästä ja aamulla tippuu varpaat jaloista ja sormet käsistä. Kaiken tämän ohessa juon itseni kokonaan ja täysin kengiltä.

Terve!

mienen tiiä! jotain imua siinä lutkassa on! :loco:
LUTKALLE PULLAA...
siinä ensi kesän t-paita teksti! :kickass: