Spinepippalot

Svartalf Öpsy

Fuck You All
Oct 3, 2002
72
0
6
37
Forssa
Visit site
Joo elikkäs, ei kukaan sattunu ottaan valokuvia noista Spinebileistä???
...jos niin pistäkäähän nettiin:) :) :)







....niin ja muutakin juttua sielt:p
Mä olin suht eturivis ja mul oli "sotamaalaukset"
jos joku muistaa???
 
Mulla on kuvat jo koneella... Mutta täytyy vielä nettiin säätää, ihan just ne voi sieltä löytää... Ne tosin on huonosti skannattu, ja muutenki aika amatöörimäisesti otettu, mutta kuitenkin... :)
 
Originally posted by disasterpeace
kyl mä siel pari taistelijaa näin... riippuu siit minkänäkönen ootmuuten... (olin eturivissä... melkee)









Mul oli semmoset mustat viivat naamassa ja Somethimg Wild-paita
päällä. Alla oli huppari et siit tuli huppu sen paidan päälle.



...niin ja sit mul on lyhyet hiukset!!!:) :) :) :)
 
Originally posted by disasterpeace
Semmoset paksut Ensiferum viivat? Semmosii tyyppej mä ainaki näin pari ennen ku eka keikka alko, mut en etu rivis






Joo mun kavereillakin oli sellaset viivat:rolleyes:
Mä menin Lauantaina heti "toiseen riviin" n.1,5 metriä
vasemmalle siit permannosta...
Mis paikkeil sie olit?????????
 
Meit oli 6 me oltiin vasemmassa reunassa (ulostumis kohan vieressä). Mä olin semmonen n. 170 senttinen, tumma tukka (leukaan suunnilleen), sit tummat vaatteet. Sit siin oli vieres toi BurningAngel, Snapsitap, Villilapsi, NorthernComfort ja sen poikaystävä... Mä olin suunnileen siin kohas missä ne northern tytöt huuteli "Final Countdown"ia.
 
Hienoja kuvia Arttum, sä olit ollu siä perjantainakin... :)

Mä en tiedä mikä ongelma tuolla angelfirella on, kun se ei nytkään anna näyttää mun sivuja, mutta sen linkin pitäis olla ihan toimiva, että tiedä sitten... :confused:
 
Joo, niin voi, meinaten se höpötti jotain sellasta mulle kun mä yritin käydä katsomassa että mikä siellä on hätänä... :confused:

Toivottavasti ne nyt kuitenkin alkais taas toimimaan...