stefan86's offtopic random retard thread - post away!

Alltså vi har ju bestämda repdagar för att styra upp det så vi ska kunna repa minst två dagar i veckan, skiter det sig så får vi försöka lösa det på bästa sätt nu sket det sig och vi kan lösa det genom att repa på fredag istället, det är ju inte som att hela din kväll kommer försvinna om vi repar mellan 17-19.
 
Nä, men det e så jävla idiotiskt när vi suttit av måndag, tisdag, onsdag utan att göra ett jävla ollonpiss o ska repa på torsdan o sen ändring i sista sekunden. Liksom fredag, lördag vill man göra ngt nöjesaktigt, eller det vill iaf jag. Får väl arbeta runt det på ett eller annat sätt då, men då får det fan vara ordning annars o inga typ ROFLKÅR 30 sekunder innan på grejer.
 
Nä, men det e så jävla idiotiskt när vi suttit av måndag, tisdag, onsdag utan att göra ett jävla ollonpiss o ska repa på torsdan o sen ändring i sista sekunden. Liksom fredag, lördag vill man göra ngt nöjesaktigt, eller det vill iaf jag. Får väl arbeta runt det på ett eller annat sätt då, men då får det fan vara ordning annars o inga typ ROFLKÅR 30 sekunder innan på grejer.

roflkåpterz2k
are you beeing serious in the retard thread? What is the world (read UM) coming to?

btw, i creamed out some huge poops around 5.30 this morning, got to sleep around 6. Must have been the longest night of my life, im fucking beat.
My stomach still aches though. :erk:
 
I ate pizza with tuna on friday, pizza with tuna on saturday for lunch, tacos on saturday night, got tacos again at a friend on sunday, tacos leftover after work on monday and a huge burgerplate later on the evening. I guess i got packed. :)
 
kan vi inte repa tidigare på fredagen då? halvdag ftw :)

jovisst, du slutar väl 15.30? jag bara hoppas folk är mer ordnade sen så att det inte blir såna här roflsituationer. sen ser alla mig som typ whiny bitch bara för att jag vill ha det strukturerat. vi kanske kan hemmarepa imorrn ändå, behövs ju i och med de 5753489598 nya låtarna.
 
jovisst, du slutar väl 15.30? jag bara hoppas folk är mer ordnade sen så att det inte blir såna här roflsituationer. sen ser alla mig som typ whiny bitch bara för att jag vill ha det strukturerat. vi kanske kan hemmarepa imorrn ändå, behövs ju i och med de 5753489598 nya låtarna.

nej jag tror jag slutar kl 1 :)

äh, strukturerat är bra, då blir det inga frågetecken ^^ sedan att du är en whiny bitch har inget med saken att göra :oops: