swedish thread

Destrruction said:
Men... det är ju du ju!
Skulle du lira trummor med Kari's lilla projekt med mig på sång?

Aha, nu vet jag vem du är hehe.
Njae, det blir nog gura där som det ser ut. Iallafall var det tanken från början för det behövs nog en mer snabbtrampande herre än mig för det projektet.
Vi får se åt vilket håll materialet drar åt men förhoppningsvis åt "Insanity" hållet. Måste komma igång och skriva lite åt det snart. Har en del ideér som skulle satts ihop.
Har ju börjat spela bas med Amaran nu också. :)
 
Ronnie.B said:
Aha, nu vet jag vem du är hehe.
Njae, det blir nog gura där som det ser ut. Iallafall var det tanken från början för det behövs nog en mer snabbtrampande herre än mig för det projektet.
Vi får se åt vilket håll materialet drar åt men förhoppningsvis åt "Insanity" hållet. Måste komma igång och skriva lite åt det snart. Har en del ideér som skulle satts ihop.
Har ju börjat spela bas med Amaran nu också. :)

Jo hörde det med basen. funkar det bra då?

Tufft. joo... ska bli jävligt kul att se vad det blir av det hela. hehe.. jag måste sätta mig o skriva lite sataniska texter om kärlek oxå. o_O
 
Hallå ja!

Jag har lyssnat mycket på Stratovarius på senaste tiden; Episode, Visions, Destiny, Infinite, Elements 1 och 2

andra fav band

CHILDREN OF BODOM(äger SÅ KLART alla plattorna) inget bränt skit eftersom jag STÖDJER dem.
ENSIFERUM
STRATO
EINHERJER
MOONSORROW
BLIND GUARDIAN
FINNTROLL
SATYRICON
EMPEROR
 
loztdignity said:
Hallå ja!

Jag har lyssnat mycket på Stratovarius på senaste tiden; Episode, Visions, Destiny, Infinite, Elements 1 och 2

andra fav band

CHILDREN OF BODOM(äger SÅ KLART alla plattorna) inget bränt skit eftersom jag STÖDJER dem.
ENSIFERUM
STRATO
EINHERJER
MOONSORROW
BLIND GUARDIAN
FINNTROLL
SATYRICON
EMPEROR

hmm var e alla från?
 
stefan86 said:
Stockholm

har typ 9 original plattor totalt lr nåt så börja flama mig :p
9??? wow.. jag är stolt över dig :p

och jag kommer från skogen...