Till Vintersorg: Förslag/förfrågan på spelning >>>

Worthless Soul

New Metal Member
Nov 22, 2003
6
0
1
ingen
Skriver till dig öppet här på forumet pga att jag inte hittade en mailadress att nå dig på...
Tänkte höra vad ni har för tankar om en eventuell inbjudan till spelning tillsamman med HEL? (Länk till sidan: http://www.helsrike.se ).
Tankar och förslag på lokal,tid etc etc finns inte just nu utan detta är bara en startfråga för att se om intresse finns överhuvudtaget.
Vore väldigt tacksam för svar... medvänligHELLsnining.... / Dennis
 
TB666 said:
Hel och Vintersorg är två helt olika band.
Men det hade varit en intressant kombination.

Jo, är HELt medveten om det, och som du skriver. Det skulle vara en intressant kombination. Det ena behöver inte utesluta det andra.....
 
Vi kommer nog inte att göra några gig på ett bra tag framöver, p.g.a. studier, familj, inspelningar..etc..

mr V
 
Vintersorg said:
Vi kommer nog inte att göra några gig på ett bra tag framöver, p.g.a. studier, familj, inspelningar..etc..

mr V

Förstår det. Vore inte fel att veta vad du/ni anser om förslaget för övrigt?
Är HEL ett alternativ att spela tillsammans med annars?
All credit till Vintersorgs lysande musik f.ö...... =)
/ Dennis
 
TB666 said:
Tycker du inte att HEL har för dåligt rykte för att spela med Vintersorg ??

Det blir ju vad folk gör det till, eller?? Ryktena om Hel är ju mest bara rykten som folk skapat, och Vintersorg, som alla andra får ju ta ställning själv.
Jag, bandet och MÅNGA andra vet exakt vad som e sant och gäller. Bara man vet sanningen samt vet var man har sig själv så betyder inte mycket annat enligt mig..
Only time will tell...
/ Dennis
 
Båda två e ju lysande, så det skulle ju inte vara annnat än helt jävla UNDERBART!!!!!! Speciellt om det arangerades i stockholm :D
Och precis som du säger ska man inte ge efter bara för att nån idiot sprider ut nazirykten eller va fan det nu rör sig om.
 
svältvinter said:
Båda två e ju lysande, så det skulle ju inte vara annnat än helt jävla UNDERBART!!!!!! Speciellt om det arangerades i stockholm :D
Och precis som du säger ska man inte ge efter bara för att nån idiot sprider ut nazirykten eller va fan det nu rör sig om.

Jo =)