The official Swedish thread

Nya Watain är bra som fan, även trevligt att man fick en fin booklet med LPn. Erik fattar inte riktigt men jag tänkte grupptrycka honom tills han lär sig.
 
mmm gillar verkligen designen på både skivan och bookleten. förresten nån av er som vet vad ögat i den uppochnedvända triangeln symboliserar eller står för? vet att den är nån form av kristen/judisk symbol rättvänd, men jag tänkte om nån vet lite närmare.
annars får jag väl vända mig till http://www.bibelfragan.com/ hehe :)
 
Triangeln symboliserar treenigheten och när den har ett öga i sig tror jag det är lite "GUD SER ALLT." Så, eh, inte fan vet jag vad den skulle vara uppochnervänd. Fin rosa ton på omslaget dock.
 
"Stronghold" ska skaffas omgåendebums, har "Dol Guldur" och "Lost Tales" och framförallt "Dol Guldur" är fruktansvärt bra. Jag har hört lite MP3's från "Stronghold" och de verkar ju ännu bättre... Rensång och grejer på dem som jag tyckte passade väldigt bra.
 
Huhu, har du också hört Sapfhier? Snubblade över dem när jag slösurfade MP3.com någon gång och måste säga att det är jäkligt bra för någon som sitter hemma framför datorn med en gitarr och mikrofon...
 
Sorath said:
På tal om Arckanum, jag borde få den jävla Fran Marder bildlpn snart, det är ju flera satans veckor sen han fick pengarna. Jag börjar bli orolig.
Samma här, fast ersätt "flera satans" med en och en halv eller nåt sånt.
 
Då hade frakten kostat 16€ istället för 8, så mycket pengar har jag inte...
Verkar som om den tyska judeposten tog mina skivor och jag blev ca 500 spänn fattigare utan att få mina fina fina skivor. Typiskt.