The official Swedish thread

Det är inte säkert att de tog mina, men är det så börjar jag grina. Jag mailade och frågade om han hade skickat skivorna och fick något kryptiskt som inkluderade "don't worry" till svar.
 
som jag fattade av hans "något" taffliga engelska så var det försäkrat för 8 euro; stod nåt i stil med "you don't insure, your problem!!" bredvid fraktkostnaden, fast han kanske menade att det inte var det iofs...
blev lite putt när jag fick dom dock, själva sleeven till skivan var uppriven i ena kanten, buhu ;( jävla tyskar
 
Fick extra mycket pengar från CSN igår, hmm. Slösade lite på några roliga skivor från THR. Astrofaes, Lucifugum och Holmgang. Det ska bli intressant att höra Varggoth vråla på Lucifugum´s "Instinct Prevelance".
 
Xenomorph, passa dig för att få för mycket från CSN, du kan bli tvungen att ge tillbaka slantarna. Det hände min bror, skyldig 3000 spänn några månader efter att han supit upp dem, jobbigt att betala för en arbetslös stackare helt utan inkomst.

Jag köpte från B&E:
Arckanum som du vet
B&E compilation I (Forgotten Tomb, Armagedda, Pest, Satanic Warmaster, Hate Forest, Katodus, Horna och Sargeist) LP
Hate Forest - Purity LP
Katodus - s/t CD
 
Sorath said:
Jag köpte från B&E:
Arckanum som du vet
B&E compilation I (Forgotten Tomb, Armagedda, Pest, Satanic Warmaster, Hate Forest, Katodus, Horna och Sargeist) LP
Hate Forest - Purity LP
Katodus - s/t CD

kei, den där blut und eisen compen slänge jag också med, har inte hunnit lyssna på den än dock, väntar på en förförstärkare till min lp-spelare.
förresten den där hate forest-skivan är ambient va?
 
Det var starkt grupptryck av Thorstein på compen, det var därför jag köpte den och den var helt klart värd det. Jag är i regel inget 'singel'-fan, jag föredrar album, men den där var bra.
 
OK, tackar... Jawohl, då fick man sina Blut & Eisen-saker idag då till sist, Arckanum-plattan är hemskt vacker... och en stilig Nattens Madrigal-affisch fick man sig också. Bra dag.
 
Var det den affischen du betalade 135kr för?
En vis man sa en gång: "jag betalar inte 135 för en affisch om den inte är på jenna jameson och nersmetad med fittsaftn hons"