The official Swedish thread

Fractured said:
Okej, det låter intressant. :)
OT: Jag menar att vi har haft tillräckligt med diskussioner mellan oss 08:eek:r och övriga landsdelar. Undrar vad det beror på, inte kan det vara för att folk stör sig på framgångsrika lag från Sthlm??:p
Bah!
Sport ska utföras, inte tittas på. Jag förstår inte alla människor som t.ex. går och tittar på fotboll, men inte kan få huvudet ur röven tillräckligt länge för att gå ut och spela själv. Fotboll ska avnjutas med svett och massor av blåmärken! :)
 
tenebrose said:
Bah!
Sport ska utföras, inte tittas på. Jag förstår inte alla människor som t.ex. går och tittar på fotboll, men inte kan få huvudet ur röven tillräckligt länge för att gå ut och spela själv. Fotboll ska avnjutas med svett och massor av blåmärken
Stämmer.
Det är mycket roligare att spela själv än att titta på det.
Fast blåmärken är inte roligt att få även om det är tecknet av en sann sportsman eller kvinna.
 
TB666 said:
Stämmer.
Det är mycket roligare att spela själv än att titta på det.
Fast blåmärken är inte roligt att få även om det är tecknet av en sann sportsman eller kvinna.
Det är inte riktig sport om man inte har minst fyra blåmärken! Och det var inte en bra match om man inte går därifrån med en riktig lårkaka. :)
 
nah, det är mest opeth-horor precis som vanligt numera. på tal om sånt folk, kanske är det rätt målgrupp; har en kompis som stötte ihop med deras frontman på hultsfred nu i år, någon som vill byta något skoj mot den kompisen? gärna något med manual, fjärrkontroll, lysdioder eller annat tufft.
 
MP-AKK said:
nah, det är mest opeth-horor precis som vanligt numera. på tal om sånt folk, kanske är det rätt målgrupp; har en kompis som stötte ihop med deras frontman på hultsfred nu i år, någon som vill byta något skoj mot den kompisen? gärna något med manual, fjärrkontroll, lysdioder eller annat tufft.
"opeth-horor"? fan va gött ord det har jag aldrig hört innan!!