The official Swedish thread

Jag har bara lättöl hemma, och även om jag har starköl då&då är det i nio fall av tio Björnebryg som gäller och ingen jävla finöl, min ekonomi tillåter inte sånt.
Folk i allmänhet tror att fler=bättre, men fylla är bäst i ett sällskap på noll till fem pers.
Vill man inte vara full men dricka lite ändå så är två-tre starköl perfekt när man lyssnar på musik.
 
spaffe said:
sitter och dricker guinness för första gången i mitt liv nu faktiskt, en överraskande trevlig dryck måste jag säga, tror det lutar åt en kilkenny efter det (smådricka vid datorn äger, sällskap är klart överskattat)
Det var som fan, första gången! Nåja, guinness och kilkenny är gudarnas dryck. Är jävligt sugen på att supa mig tokfull, men jag har en B-uppsats som skall vara klar tills på måndag och jag måste författa 3 sidor till..ugh, ibland är det för jävligt att vara student.
 
Sorath said:
Folk i allmänhet tror att fler=bättre, men fylla är bäst i ett sällskap på noll till fem pers.

amen to dat.

lyckades övertalas att åka till några som jag hängde mkt med under gymnasiset (iofs bara ett år sen men ändå), fann mig själv sittandes med sex sju stycken som snackade konstant om fotboll och hur tuffa folk i hiphop/house-musikvideorna de kollade på var. huhu

xenomorph: jo jag hade för mig att kilkenny var riktigt fint, men jag blev ganska tungt besviken, tror nämligen att jag bara har druckit det i fyllan tidigare och då sänks ju ölkraven ungf till att vätskan ska vara gulbrun och innehålla alkohol (kolsyra om man är petig)
 
Nu igen? Var det inte en månförmörkelse alldeles nyss? och då menar jag inte igår utan i vintras någon gång :p aja, jag missa då den här med samma orsak som sorath, skitväder.
 
Sist det var månförmörkelse var när vi spelade in Nasheimdemon, i November nån gång om jag inte minns fel. Fullmåne+månförmörkelse, vi är grymma grabbar vi.
 
Vad i helvete!!

Jag fick hem Astrofaes - Heritage på cd (äntligen!) idag, och det visade sig att det var fingeravtryck i vitt färg på skivan!! Helt jävla omöjligt att tvätta bort..Livet suger.
 
hehe jo, självklart

såg precis första conan-filmen med kommentarer från arnold och regissören, mkt underhållande måste jag säga. man får ut mycket mer av filmen också när arnie lägger in lite sköna anekdoter och utbrister i "ha ha. dat was fonney" lite då och då. en riktigt bra film, mer påkostad och välgjord än vad man kan tro vid första ögonkastet, något som slår en när de pekar ut detaljer och berättar mer ingående om den.
 
Conan är tokbra (både som film och som serietidning), speciellt musiken i filmerna.. Über-episkt och svulstigt.

Fan, jag har fått en låt (Rise for victory) som är gjord av både Infernal War och Warhead i skallen..kan inte sluta lyssna! Den har underhållande lyrik som ex: "We are the sword of the aryan race" hühü.
 
Xenomorph, gillar du Conan-serierna så rekommenderar jag starkt böckerna som serierna baseras på. Om du vill kan du klippa ut bilderna på bruttorna så du kan titta på dem när det passar sig.
 
sorath du har väl blut und eisen-compen om jag inte minns fel, har nämligen fastnat för hate forest-låten som är med där och jag undrar vilket av deras släpp låter mest som den
 
Jag har bara Purity-LPn av Hate Forest men jag gissar att det är samma infernaliska ojud på resten också... kommer för tillfället inte ihåg hur B&E-låten låter men vlabbkabkabldafevfdghjkhljökä