Tackar. Då kan jag göra mig ännu fattigare.spaffe said:man får skicka till selbstmord@swipnet.se (tror det är rätt, selbstmords adress ska man skicka till i vilket fall). helt fantastiskt klumpigt faktiskt att inte ha någon adress på själva sidan.
Sorath said:haha, jo. Satyricons Mother North har det mesta den också, kors som går i bitar, inverterade kors, blod, eld, nakna brudar, skog etc
Sorath said:Hon var Satyrs flickvän om jag inte minns fel, hon fick väl itne spela synth så då fick hon springa omkring naken i videon istället... Hon var (är?) porrstjärna, M-nånting heter hon har jag för mig... marit? Nåt sånt
Jo, jag har sett videon (har sjuan också). Jag tror de tycker om småflickor de där grabbarna... Man ska ta dem innan nån annan hinner före! Jag fick tre ex av nya splitten med Horna mot en hemskjutsning och en nasheimkassett av Melkor i veckan, mycket trevligt...
Erik said:Det har jag väl aldrig sagt... Jag sa att du köpte Astrofaes' sämsta, "The Eyes of the Beast." Lucifugum har jag nog inte kommenterat med tanke på att jag inte har hört andra plattor än den jag har, "...Roots."
Erik said:Eller så har det något att göra med att Satyr är totalt jävla dum i huvudet.
Jag har för mycket fritid så här är kommentarer till de Lucifugum album jag har i min ägo (minus "Roots").Erik said:Lucifugum har jag nog inte kommenterat med tanke på att jag inte har hört andra plattor än den jag har, "...Roots."
Känner igen problemen. En enorm inköpslista med tillhörande stereo problem är inte speciellt bra för ekonomin. Jag brukar tulla på matkassan när det kniper.Erik said:Xenomorph: Jag skulle hemskt gärna köpa dem men jag har så fruktansvärt mycket saker att köpa just nu... Bland annat har förstärkaren till stereon säckat ihop, så det prioriteras ju bland annat... Tack för tipsen dock, lär väl köpa alla så småningom. Såg dem förvisso för billigt pris på eBay så jag är frestad, minst sagt...
Erik said:spaffe: S E L L O U T stavas det... Sedan att Satyricon har varit rätt kass sedan "The Shadowthrone" hjälper ju inte heller. THR-killen jämförde faktiskt Nasheim med tidiga Satyricon i distrolistan dock, det har jag inget emot, "Dark Medieval Times" är ju en fin skiva...
Sorath said:En ARTIST borde inte bry sig om att kunna leva på sin musik, bara att få göra den. Rockstjärnor är en annan sak.
jag håller ta mig fan medSorath said:En ARTIST borde inte bry sig om att kunna leva på sin musik, bara att få göra den. Rockstjärnor är en annan sak.