The official Swedish thread

hehe ne förstår det, själv så bor jag hemma mer eller mindre gratis och jobbar heltid, blir ju en hel del pengar över (impuls-köpte precis live legacy på LP :D ). men sen så borde man ju spara också, men det är ju inte alls lika roligt :|

åhå, låter som ett bra tillfälle för mig att bekanta mig med NM med andra ord. vilket album skulle du rekomendera?
 
okej, tar nog och köper någon av dom när de släpps då. finns det något datum bestämt?

haha härlig liten notis på mailorder-delen av oriana-hemsidan: "IT'S NOT FOR SUBHUMANS. FOR WHITE ARYAN ELITE ONLY!!!!!!"
 
ok, får väl hoppas att fler än de distribuerar skivorna. har inte beställt från NC sjäv, har hört nästan lika mkt negativt om dom som svenska dolores, och det säger fan inte lite hehe
 
jojo men distribution av sina egna grejer ligger ju mer i deras direkta intresse att sköta på ett professionellt sätt. vad jag menade var att det skulle vara segt om NC var enda stället som man kunde få tag i NM-vinylerna ifrån med tanke på deras taffliga mailorder

jag tror fakttiskt att ni har goda chanset att bli signade, risken är ju om man släpper skivor på mindre bolag som THR etc att man försvinner i mängden av underground-releaser. visserligen är ju BM-genren hopplöst överbefolkad men jag tycker att ni står ut från mängden och har bra musikaliska ideér. har ni fått någon respons från lite större labels?