The official Swedish thread

Jag vill bara ha något som låter bra och som inte är techno och jag ska inte slänga ihop några risiga demos utan något som jag kan använda tills jag har plats och pengar för ett riktigt trumset men trummorna i Nasheim låter ganska bra.
Var kan man hitta samples ??
 
Den ModPlug Tracker är ju jobbig som satan
angry-smiley-055.gif
 
nån här som ska på motala metalfestival? skulle vara kul som fan att se amon amarth och marduk, men det blir nog dessvärre inget för min del då jag inte har några vänner som delar min musiksmak :Smug:
 
tb666 om du tycker att du har hittat en jätteskojig bild kan du då inte nöja dig med att bara posta den i ditt "favvo-forum"?
förstår verkligen inte varför UM-adminsen inte förbjuder bilder i signaturen, det funkar ju inte då det alltid finns idioter som lägger in helt enorma bilder...
 
Erik said:
Inte när man väl lärt sig använda den, då är det smidigt som fan... Skulle aldrig orka med att sitta och programmera såna risiga mjukvarutrummaskiner nu när jag är van.
Fruity loops va ganska enkel men inte särkilt bra.
Jag har testat cubase men den håller jag bli vansinnig på :yell: (jävla skit) .
 
Erik said:
Gör som jag, stäng av signaturer. Sällan det är något särskilt vettigt i dem ändå (min är givetvis ett undantag)

nja jag har helst kvar dom, var genom din signatur, eller kanske soraths, som jag upptäckte nasheim innan jag började sitta i RC-forumet :p
 
SATAN så äckligt jävla tokfull jag var i förrgår. Helveeete.

Och idag fyller jag år. JII.

Och så har man just varit svag nog att bjuppa THR på lite pengar igen (födelsedagspresent från mig till mig, tack mig själv)

Drudkh "Autumn Aurora" CD
Lucifugum "Back to Chopped Down Roots" CD
Nachtfalke "Land of Frost" CD
Nokturnal Mortum "NeChrist" CD

Fan vad bra Ukraina är.
 
Erik said:
Drudkh "Autumn Aurora" CD
Lucifugum "Back to Chopped Down Roots" CD
Nachtfalke "Land of Frost" CD
Nokturnal Mortum "NeChrist" CD

Fan vad bra Ukraina är.
Ukraina is da shite! Alla ovanstående är så bra att man går upp i brygga (minus Nachtfalke som bara är bra).