the old forum

Hoi Wendy,

ik moet er wel aan wennen hoor, het is zo uitgebreid en ik was zo gewend aan het discussionboard...
Ik moet wel zeggen, ik hoop dat het nu weer wat gezelliger wordt en de kans is geboden dat een groter publiek Nevermore kan bereiken. Ik ben blij dat het zo goed gaat en dat je veel werk verzet en ik hoop dat ik er snel aan gewend raak, ik vind het nu allemaal een beetje vreemd.
xxx
:)
 
Dag Iris,
Volgens mij is het gewoon een kwestie van wennen hoor, geef het een weekje en verdiep je in de mogelijkheden die dit forum te bieden heeft, zoals smiley's (lekker belangrijk). Maar ook optionele achtergrond informatie over de mensen die hier posten, altijd leuk toch?
 
Ik hoop dat ik gewend ermee raak er is zoveel te zien en te gebruiken en tja die smileys, ach met smiley's meer fun zullen we maar zeggen. Staat in ieder geval wel gezellig in een message.
Ik hoop wel dat het uitpakt zoals de bedoeling was, de laatste tijd waren het steeds dezelfde die op de board actief waren en echt gezellig vond ik ze niet, we zullen zien. Ik ben het wel met jer eens dat het er een stuk beter op zal worden.
Hee Hawk, lang geleden!
Nog kopstoten uitgedeeld de laatste tijd? ;)
btw, het regent hier pijpestelen!
Jawel hoor, ik heb vakantie en de zomer houdt ermee op...
:(
xxx
 
Nee, weinig naar concerten geweest helaas. Maandag dan begint het weer voor mij [na zeven weken vakantie!!], dus wat mij betreft mag de hemel naar beneden pleuren :D
 
anders zit ik twee weken met regen, geen zin in.
Heb jij 7 weken vakantie gehad? Da's wel lekker. :)
Leuke baas heb jij, of heb je gewoon heel veel overuren op kunnen nemen?
doei
xxx
 
ach ja, nou zie ik het, geschiedenis geef je...
(duurt ff voordat ik dit onder de knie ga krijgen, maar het komt wel) :)
Op wat voor school geef je les, speciaal onderwijs?
(zo niet dan lijkt het er soms nog op moet je zeggen, omdat
die kids zich soms niet kunnen gedragen) }:>
Maar goed, leraren kunnen d'r ookwat van......... :p
xxx
 
Ik geef les op een VMBO school in Rotterdam Zuid. En dat is erg leuk. :loco:

Vorig [les]jaar nog een paar leerlingen aan NeverMore gekregen :D
 
Nee ik ook niet maar ik had in '72 wel een hoofd docent die
fan was van Jimmy Hendrix, The Doors, The Who e.d. Op zijn verjaardag, 30 April, kwam hij in de hoogste klas altijd die
muziek draaien en daarover kom hij ook zeer boeiend vertellen. Woodstock, hoe Keith Moon zijn drumstokken in het publiek gooide en andere prachtige verhalen.

Later heb ik hem nog opgezocht en heb hem verteld dat ik dankzij hem aan de metal ben gegaan en hiervoor bedankt.

Ik zal meneer de Keizer nooit vergeten.
 
Sorry Dragonlord, feel free to say something in Greek; sketos, metrios, glykys.

Maar eh...ik had een geschiedenisleraar in de 5e en 6e die 10 minuten voor het einde stopte en dan video ging draaien, van mr Bean en Bottom en Perno de Peurno ofzo (van de VPRO, dat paarse mannetje ).

:loco:

Zeg Iris, al een beetje aan het nieuwe formaat gewend?
 
Hoi Wendy,
fijn dat je er naar vraagt.
Het gaat nu wat makkelijker ja, alhoewel ik het idee heb dat ik op dit board dingen ga missen.(die andere was overzichtelijker maar dat komt natuurlijk door het feit dat hij minder uitgebreid was).
Al met al ga ik het hier wel naar mijn zin krijgen en ja...met zo'n welkomstcomité kan ik niet anders, wel?
:loco:

Hey silly greek,
How are you doing?
Long time no see, indeed.
We won't come to Greece this year,Alex was occupied during these two weeks. (we have three weeks off).
Next year we will come to greece. I haven't seen Alex over here, did you?
ok, stay heavy and see you around here! Great to have you back on board!
:hotjump:

xxx
 
Originally posted by Iris
Hey silly greek,
How are you doing?
Long time no see, indeed.
We won't come to Greece this year,Alex was occupied during these two weeks. (we have three weeks off).
Next year we will come to greece. I haven't seen Alex over here, did you?
ok, stay heavy and see you around here! Great to have you back on board!
:hotjump:

xxx

All's fine here!At last,the weather is getting a bit colder...this summer was hot!
Last time I saw Alex was at the old board,where we wrote some greek...he said that he didn't go there often lately,so I wouldn't bet he's following us here...maybe he doesn't even know we have a new board yet.
Anywayz,how's Stanford?Has he/will he register to the forum?
 
Ik las op de site van Optic Snot dat "WickedWarrel" nu gebombardeerd is tot Leading Erotic Cage Dancer?
Haha, een tijdje terug zag ik zelfs dat hij een "fired erotic cage dancer" was...Hoe zit dat nou? Moest íe zich écht bewijzen?
Oh boy, dat had ik willen zien denk ik, of niet... ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen. (Warrel in een kinky pakje, met string?) ;)
Kicken foto van hem op jullie site, een van de weinigen waar hij lekker maf doet en eens een keer lacht. Meestal als ik foto's maak of zie, gaat de "image-look" erop, weinig lach dus.
Nou, genoeg gekkigheid, ik hoor 't nog wel.

xxx
 
Uhh, well let's say, it's a joke, allright? ;)
Go to www.the.nl
and klick Optic Snot and check the member-section...
maybe then you'll understand what i'm asking Wendy about.
:lol:

xxx