Vituttaako..?

~Rappion Lapsi~ said:
Mä olin Hellässä tässä kerran, se tais olla se missä tarjoiltii Koffia :s

Oikein tarjoiltiin vai..? :guh: No jumalauta, se paikkahan on pakko mennä kattoon ihan henk.kohtasesti.

Mä oon aina pitäny Rustyä huippupaikkana, sieltä kun saa oluet aina hieman edullisemmin, mutta jos Hellässä tarjoillaan KOFFia, niin ei paha ollenkaan... :D
 
Harmittaa niin himputisti, kun joudun ihan yksin täällä nököttään aamuun asti...
Enkä perhana sentään saanu ees kunnon rusketusta, vaikka rantsussa tulikin vietettyä aikaa. :rolleyes:

Ja vielä kaiken lisäks vaatevarasto on perseestä, meinasin mokata itteni täydellisesti tänään kaupungilla... Kun nyt pian pääsis ostaan vähän nahkoja, niin saisin sen uusimman designini valmiiks :D
 
Unohdin sitten tietysti mainita, että vituttaa mennä töihin huomenna... :Smug:
Pitäis herätä ennen viittä, eikä meinaa saada nukuttua, kun on niin helvetin valosaa.

No jaa, huomenna on siis taas yks "zombie" päivä tiedossa... haahuilen ympäriinsä, niinkun jostain oikeesti jotain tietäsin ja yritän pysyä hereillä koko 8 tuntia :loco:
 
No niin, kuten arvasin, työpäivä meni totaalisesti vituralleen... :Smug:
Onneks on enää 4 päivää kesälomaan, eikä enää sen jälkeen tarvii olla sen silikoniblondin alaisena :rolleyes: Kyllä kai mä sen ymmärrän, jos se haluaa niitä äijille esitellä, mutta kun sen pitää tyrkätä ne sampuran kumitissinsä aina mun nokan alle :ill:

Ja taas kerran oon yksin kotona, likka on tarhassa ja isäntä duunissa :( Yksin ei oo kiva olla...

@Deth, no luonnollisesti heppa ava, vanha ravureitten kouluttaja kun oon. Sitäpaitsi oli aika loistavasti tehty tuo Spirit :)
 
No jo on sullakin vitutuksen aiheet... :rolleyes:

Itellä ei suurempia vitutuksen aiheita ole, paitsi se vakio; työ :Smug: No, onneks on enää kolme aamua kesälomaan :D

Ai niin, olihan vielä jotain... Piti ottaa parit kuvat ja onnistuin sitten nekin kämmäämään totaalisesti :rolleyes:
 
Tämän hetken top 3

- Vituttaa ihmiset, jotka ei ymmärrä, vaikka kuinka koittais asioita selittää, edes suoraan sanominen ei auta... :rolleyes:

- Idiootit liikenteessä, tänään oli vissiin joku valtakunnallinen "törpöt liikenteessä"- päivä. Olis saanu uutta peltiä autoon, tai jopa uuden kotturankin, mutta kun pitää sinne Tuskaan päästä, niin ei voinut antaa rytistä

- Aikainen herätys jälleen huomenna, tosin sitten saakin nukkua pitempään 4:n viikon ajan o_O


...ai niin, valmiiksi jo vituttaa ajo Helsinkiin, en oo ihan 100% varma, muistanko reitin sinne kaverille ja se perseen puutuminen on aika...hmmm... perseestä! :lol:
 
Vituttaa, kun meni melkein koko Bodomin setti pilalle :mad:
Joku perkeleen idiootti iski mun ukkooni nyrkillä suoraan munuaisten kohdalle, joten ei muuta kun pois sieltä tungoksesta... Sattu kuulemma ihan saatanasti ja loppuillan meikäläinen sitten ukkoa taluttikin ympäriinsä.

Ja toiseksi, mun piti tavata siellä yks saksalais tyttönen, mutta meikäläinen vanhana dementikkona otti ja unohti sen puhelinnumeron kotiin :rolleyes: