Vituttaako..?

No voi kiitos.. :) ei se mun mielest välttämättä mitenkään tyhmää oo.. se vaan nopeuttaa kirjottamista...tulee jo automaattisesti... (kaikkia varmaan kiinnosti ihan vitusti taas kerran mun mielipiteet) no ihan sama....
 
Ja noi ............. vie saman kolminkertasesti enemmän aikaa minkä yks x säästää tekstissä. :lol:

Kaikilla kymmenellä sormella kirjottaessa ei x:n ja ks:n kirjottamiseen kuluu ihan sama aika. Eri asiahan se on jos yhellä sormella näppistään hakkaa. ;) Mutta, onko joku oikeesti niin avuton että ei osaa kirjottaa kun yhellä sormella? :D
 
Nyt menee vähän teinilinjalle, mutta oman isän käytös vituttaa ja rankasti! :mad:
Kaikenlaista paskaa sitä joutuukin kokemaan, vaikken isän kanssa tekemisissä kovin paljon olekaan...
 
Tuska said:
vituttaa, poliisi setä anto tänään 115€ sakkolappusen käteen ylinopeudesta

ei pitäis kattoo noit street race videoita ja sitte baanalle :)
Idiootti :D

Mun on aina helppo näytellä että kulkeeko auto ku mittari näyttää aina liikaa.. Todellisuudessa mennää hitaampaa :D
 
Vituttaa olla yksin kotona... Isäntä on töissä ja pikkumuru nukkumassa. Ei oo kivaa :yell:

Ja vituttaa jo valmiiks tieto, että veronpalautuksista menee n. 200€ auton korjaukseen :bah: Kaikenlisäks ton korjauksen takia mä joudun meneen torstaina bussilla töihin, pitää perkele palella siellä pysäkillä taas n. 15 minuuttia.
 
Ainainen rahatilanteeni eli 0 e lompakossa vituttaa kyllä aika perusteellisesti! :bah: pitäis ostaa vaatteita ja cd-levyjä ym. mukavaa, eikä rahaa saa mistään...
Paras frendi lähti muualle, joten seki vituttaa. Ei ketään kelle jutella... :cry:
Muuten menee ihan hyvin.
 
Rahatilanne vituttaa muakin. Pitäsköhän mun mennä töihin :err: Vai pitäsköhän alkaa myymään persettä kadulla? Hmmm...Kumpikohan ois loppujen lopuks parempi. Perseenmyymisestä vois saada vaikka seksuaalista nautintoa rahan lisäksi, eikä toi anaalinen neitsyys ole vielä tähänkään mennessä lähteny. Ei täältä muuten sattuisi löytymään halukkaita ostajia? :loco: