Will we ever hear from OTYG again

Vintersorg said:
Right now no plans of that are in motion......

mr V

Auauaua!!!!!! Nu hör du vad jag säger, bäste herr Hedlund: in i studion och sätt Djävulen på pränt, annars skall du få dina fiskar varma!
cry.gif
yell.gif
:devil:

Min Otyg-abstinens börjar gå hårt åt mig, skall jag säga dig. :zombie:
 
David Å. said:
Min Otyg-abstinens börjar gå hårt åt mig, skall jag säga dig. :zombie:

Otyg-abstinensen gick att klara av innan man inte hade hört demosen. Men vad fan gör man nu när man har alla låtarna? Väntar på "Djävulen" i all evighet...
oops! sorry, it should all have been in English, but I don´t have time to edit the shit...
wink.gif
 
Draugen said:
Otyg-abstinensen gick att klara av innan man inte hade hört demosen. Men vad fan gör man nu när man har alla låtarna? Väntar på "Djävulen" i all evighet...
oops! sorry, it should all have been in English, but I don´t have time to edit the shit...
wink.gif

Öh?? Demolåtar från Djävulen? Eller menar du de tre demotejparna innan Älvefärd? Jag har bara hört "Gastkramad" i en liveversion från Holland, inspelad hösten '99. För jävla bra! Känner mig jävligt snuvad på den här skivan, på allvar alltså. Har retat mig på det nästan dagligen sedan uppbrottet blev offentligt, när det nu var. Alla mina favoritband verkar lägga av.. inte bara Otyg utan även Limbonic Art, Nagelfar, Nokturnal Mortum (?) m.fl.

grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
 
David Å. said:
Öh?? Demolåtar från Djävulen? Eller menar du de tre demotejparna innan Älvefärd? Jag har bara hört "Gastkramad" i en liveversion från Holland, inspelad hösten '99. För jävla bra! Känner mig jävligt snuvad på den här skivan, på allvar alltså. Har retat mig på det nästan dagligen sedan uppbrottet blev offentligt, när det nu var. Alla mina favoritband verkar lägga av.. inte bara Otyg utan även Limbonic Art, Nagelfar, Nokturnal Mortum (?) m.fl.

grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
grumble.gif
Näpp, menade naturligtvis de gamla demona...
Hur f-n har du lyckats få tag i Gastkramad???
*vill ha*

Håller f.ö. med dig angående favoritband som splittras;
Otyg, In The Woods, Arcturus, Emperor är ju inte så kul att de icke existerar längre...
 
Draugen said:
Näpp, menade naturligtvis de gamla demona...
Hur f-n har du lyckats få tag i Gastkramad???
*vill ha*

Håller f.ö. med dig angående favoritband som splittras;
Otyg, In The Woods, Arcturus, Emperor är ju inte så kul att de icke existerar längre...

I got the track from Mattias Marklund over ICQ right after their tour in Holland. He asked me not to distribute it, but what the heck. Since the album won't be released anyway I guess it won't matter? I'll look for the track on some old CDr and I'll put it on my web account and post the link here later on.

Oh yeah. In the Woods and Arcturus. Forgot about them. Since I didn't like the way Emperor sounded on their last two albums, I´m not that bothered with their break-up though, but Arcturus and ItW quit while on top, leaving me wanting more! Green Carnation sort of picked up where ItW left of though, I'd say.

NP: Finntroll - Jaktens Tid (RIP, Temu)
 
David Å. said:
I got the track from Mattias Marklund over ICQ right after their tour in Holland. He asked me not to distribute it, but what the heck. Since the album won't be released anyway I guess it won't matter? I'll look for the track on some old CDr and I'll put it on my web account and post the link here later on.

Yummie yummie!!! Looking forward to that! :eek:)
 
David Å. said:
I got the track from Mattias Marklund over ICQ right after their tour in Holland. He asked me not to distribute it, but what the heck. Since the album won't be released anyway I guess it won't matter? I'll look for the track on some old CDr and I'll put it on my web account and post the link here later on.

Marklund said:
Go ahead and spread Gastkramad, David. You got our blessing dude! ;)

Thank you :)
 
I'll keep it in english for now...sorry!
Let us know when Gastkramad is available for download...I so much would like to hear that song!
 
Woohoo :) I've been listening to Otyg very often again lately, so this is good news. Also nice to see Mattias is still lurking and intervening when necessary ;)
 
Sorry people. I haven't found the track yet, but I´ll have a close look in my drawers later on tonight.

NP: Negurã Bunget - 'N Crugu Bradului
 
Hey dudes and dudettes, I have the track on my HD! :saint:
FYI DaWn, when you called me yesterday wondering if I had the song, it turned out that I searched the wrong drive, mkkkkkaaaayyyyy? Me sooo stooooopid. Anyway, I don't have an ftp-account to send the mp3 to, so you folks have to wait a little longer until DaWn wakes up and fires up his computer.

Ooooooo this feckin track absolutely rocks! I can't get over the fact that Otyg split up... It's such a tragedy. :cry:

/Simon
 

Similar threads