Ankkarock 2006

jhonnah said:
Hei! Nyt pitää kyllä sanoa Jannelle kiitokset! Nimittäin siitä, että pussasitte Alexin kanssa! :D
Samoin. :D Kiitos siis.
Minulla ja kaverilla myöskin sellainen 'lakana' mikälie. Ei sitten vaan viititty pitää sitä enää loppukeikalla. :p
Piti olla biiseissä mukana ja muutenkin..
 
Huhhuh, voi kun pääsisi viikon taaksepäin!

Jäätiin heti ankkarockin ensimmäisen päivän jälkeen jonottelemaan seuraavaa päivää. Yö meni nopeasti ohi nukkuen, humalaisten kanssa jutellen ja muuten vaan häröillen.

Päästiin kuin päästiinkin eturiviin ilman minkäänlaista väkivaltaa (kiitos siitä Rasmuksen faneille), ja huonoista bändeistä ja helteestä huolimatta odotuskaan ei tuntunut pitkältä. Tosin Ministryn aikana aika tuntui hieman matelevan, siitäkin huolimatta että nukahdin heidän keikan aikana 10-15 kertaa. Miten voi olla mahdollista että erittäin huonot unenlahjat omaava ihminen voi nukkua tuollaisessa tilanteessa?

Noh, anygays, viimeisetkin väsymyksen rippeet kaikkosi siinä vaiheessa kun Eläkeläisten Vihaan Humppaa alkoi soida. Se oli ensimmäinen COB:in keikka miulle, ja ylitti kyllä täysin odotukset, siis aivan mieletöntä! Varmasti yksi parhaista keikoista mitä olen nähnyt. Porukka oli ihan hulluna (mutta sehän nyt on sanomattakin selvää), välillä ei pystynyt liikkumaan eikä hengittämän ollenkaan, mutta se ei menoa haitannut! Oli vähän ääni käheänä ja kurkku kipeänä seuraavana aamuna.. :)

Eli suuret kiitokset bändille loistavasta keikasta!! :worship:

(Ja kiitokset vielä Jannelle ja Alexille pususta, myönnettäkööt nyt että miä olin yksi niistä kyltin kanssa heiluneista. :p )

Unholy Alliancea odotellen...