Umm... Lordenlil, was that man there the whole time? You didn't take him away, just to replace him, did you...? I thought yu had changed it.... Maybe I just looked at the wrong side.... :confused: :confused:

Originally posted by astarte

@Lordenlil: The nun it's aiming at you :mad:
Nah, I don't hate men ;)

*sighs* Girl, I love it when you talk to me in that font-size!!
I'm getting all worked up here! It's really feminine! :grin: :spin:

@Fjelltussa:
The man in my avatar is Chuck Schuldiner. The only god I worship :grin: ;)
He's been there for a while now. He'll stay. At first he was not there.
(Excuse me if i misinterpreted your question here..not sure.)

Think you understood more or less correctly, at least. Han var ikke der i begynnelsen, men nå har han vært der en stund. Jeg trudde han var der først, at du så tok ham bort, for så å ta han med igjen..... Det var feil?

Nei, nå skjønte jeg det!! Det er bare denne pc'en som er litt treig med å oppdatere. Må gjøre det selv. Så jeg så at du hadde han der når jeg har brukt andre pc'er, men når jeg begynte å bruke denne, var han ikke der - akkurat som i begynnelse, som vel var når jeg brukte denne pc'en sist. dette la jeg dog ikke merke til, men jeg skjønte det var noe rart når jeg oppdaterte. da var han nemlig der igjen!

@Fjelltussa

Aaah! Det har skjedd med meg åsså. Er litt arti. :)
(Vel, egentlig ikke)
Ha ha! Nå blir vel DWD helt mongo av norsken :)

I'm evil! A little tiny bit.

He said just what you do. That you'd go crazy because of all the norwegian. Hehe... :p

Det vakke no gøy når jeg ikke skjønte non ting, men så lærte astarte meg å oppdatere..... kunne ikke det før, skjønner du.... men nå er jeg en flitting bruker av F5, hehe.....

Aaaah, poor little one. I said (word by word, directly translated):

It wasn't any fun when I not understood any thing, but then taught astarte me to update.... could not that before, understand you..... but now am I a diligent user of F5, hehe....."

Look, here's a cookie and some milk. Better now, little one? Ssh-ssh, it's okay.

i want to learn Norwegian too!! :grin:
...but for now I have enough with this damn German ;)

Hehe... That should have been "I don't hate all men" :p

Well crap, everyone liked my old avatar better, so I guess I have to change to a similar one tomorrow and see if you like that better. Actually I am not too impressed how this one turned out anyway, loses a lot when you have to resize it, here is the original:
spanish.gif
.

I think that looks fucking awesome, scary, powerful...